1 ovisummeri, 14 hermoromahdusta (ja muut syyskuun luvut)

 

IMG_1743.JPG

 

3 naapuruston kissaa, jotka olen meinannut varastaa ja viedä kotiin

100 kämppiksen kanssa läheteltyä viestiä, vaikka olemme olleet viereisissä huoneissa

1 käsittämätön krapula kolmesta viinilasillisesta

1 käsittämätön onnentunne siitä, kun herää krapulassa ja viereissä huoneessa podetaan samaa olotilaa ja sitten voi mennä yhdessä pizzalle

10 koneellista pyykkiä (hiton hikikuukausi)

3 kiusallista kohtaamista erään entisen heilan kanssa. Pysyisi siellä omilla kulmillaan vaan.

YKSI UUSI TIETOKONE!!!!

Lukemattomia päiviä, jolloin tein töitä uudella tietokoneella vanhan pyörittäessä vieressä Frendejä. Ah, kotoisaa!

1 pizzaa ja Sinkkuelämää -tyttöjenilta maanantaina

3 kertaa sama plan: menenpä tekemään töitä yhteen kaukaiseen hiljaiseen kahvilaan ja sinne päästyäni: Olemme sattumoisin juuri tänään suljettu, sori vaan

30 ulkona juotua kahvikupillista

 

IMG_1866.JPG

 

4 illallista läheisessä hampurilaisravintolassa, jossa yritin tilata tiettyä vegeburgeria ja juuri tänään sitä ei voi tilata

5 kertaa lattioiden moppaamista. Jostain syystä aina kun olen ahdistunut tai kärsimätön, tekee mieli mopata lattioita

3 jättikokoista peikonlehteä, jotka dyykkasin keskiyöllä kadulta. Siis pelkkää lehteä, ei koko kasvia

1 reissu Ikeaan,  jossa olo oli niin kotoisa että olisin voinut jäädä nukkumaan sinne

0 gradun presentointia, jonka piti olla ”early September”

1 ovisummerin korjaaja, joka tuli korjaamaan summeria, mutta poistuikin paikalta koska oli soittanut summeria ja kukaan ei ollut avannut

1 suomalainen nainen, joka menetti hermonsa keskimäärin 14 kertaa yhden saakelin ovisummerin takia

1 päivä jolloin ovisummeri vihdoin alkoi toimia ja sitä piti juhlistaa ja yöllä kotiin tulessani ihan huvikseni innosta hihkuen painoin kyseistä nappulaa viisi kertaa. (Onneksi kukaan ei ollut kotona).

 

 

—-

 

 

Suhteet Oma elämä

Syyspäivitys seinille

 

 

From_little_things_big_things_grow_mock_1.jpg

 

Syksyn tullen huomaa heti, että koti alkaa kiinnostaa enemmän. Kun ei voi ihan koko ajan hengata enää ulkona, alkaa taas houkuttaa omalla sohvalla istuminen teekuppi kädessä. Ja sitten alkaa katsella ympärilleen: Jaa, pitäis olla jotain seinilläkin. 

Kimppakämpässä asumisen paskat puolet: et voi vuorata seiniä täyteen oman makusi mukaan. Tai toki voit, mutta sitten kuukausien päästä kuulet että joku on pahoittanut mielensä siitä, että olet kiinnittänyt vessan oveen pienen kuvan, kysymättä häneltä että onko se hänen mielestään hieno. 

Auts. 

 

med_16x20_bigswimmers.jpg

 

OHKII_CATS_NIGHTSAFARI_LARGE.jpg

 

med_16x20_cockatoos.jpg

 

Jos asuisin yksin, seiniltäni saattaisi löytyä vaikka tällaisia.

OHKII studio on Brooklynissä sijaitseva pikkubisnes joka tekee mm. näitä ihania julisteita.

 

—-

 

Olen saanut palautetta siitä, etten ole esitellyt ”uutta” kotiani ollenkaan blogissa. Tämä korjaantuu pian: tulossa nimittäin sisustusaiheinen kotijuttu, ihan omasta olohuoneestani.

 

—-

 

Loving these art prints by Brooklyn based OHKII studio.

 

 

Koti Sisustus