Irti päästämisen vaikeudesta

Ladataan...

ja sen muuttumisesta materiaalin paljoudeksi.

Minä olen hamstraaja. Materialisti. En ehkä pahimmasta päästä kuten Nelosen Himohamstraajissa, mutta samalla tiellä kenties. Vaatekaappini uumenissa on vaatteiden lisäksi edelleen muovipussillinen reilireissulta kertynyttä kamaa (josta on..kahdeksan vuotta), keittiön laatikostossa lehtiä joiden reseptejä käytän kun leivon joskus tulevien lasteni syntymäpäiville (ehkä jopa kymmenen vuoden sisään siis!) ja vessan kaapissa hajuvesiä...

Uusi hieno leikkipuisto

Ladataan...

Olimme viikonloppuna Papun kanssa vähän merellisemmässä ilmastossa, Mikko sai vapaata meistä ja minulla oli huomattavasti vähemmän tukalaa tuulisemmissa maastoissa, täällä sisämaassa kun ilmasto on ihan erilainen kuin rannikolla.

Minä näin kavereita, Papu näki kaverini puoli vuotta nuorempaa tyttöä ja heistä tuli heti kaverukset, mummi sai viettää aikaa Papun kanssa, kävimme kaupungilla ja näimme Papun viiksekästä enoa ja hänen tyttöystäväänsä... Toisena päivänä kävimme hienossa...

Paris pt. 2

Iina V. this time around

Vaikka Pariisissa on aiemmin tullut käytyä, niin Versaillesiin ei ikinä aiemmin olla ehditty. Joten tälle reissulle tuli selvä missio: kuninkaallinen päivä palatsin loistossa.

Koska sunnuntaisin Pariisissa on usea nähtävyys suljettu ja myös osa vaatekaupoista, niin valitsin sen reissupäiväksi. Asuttiin Montparnassen alueella, joten oli helppoa kävelle muutamassa minuutissa juna-asemalle ja...

Lennot!

Ladataan...

Otsikon mukaisesti. Lennot! Ostinpas viikonloppuna sekä lennot Kööpenhaminaan ja pari viikkoa sen jälkeen Lennot Milanosta Maltalle. Eli suunitelmissa siintänyt reili toteutuu näillä näkymin, koska. Sen on nyt vähän pakko. Ensinnäkin koska sisko on jo niin vanha!, että ens kesänä ei nuorisolipulla pääse enää reilamaan. Toiseksi,  lennot ostettiinkin vähän varmistukseksi että tää nyt varmasti toteutuu, koska ollaan molemmat vähän sellaisia jahkailijoita. Mitä jos rahat ei riitäkään, tai jos...

Kun reppureissu ei nappaakaan

Anu Johanna Matkakuume

Vaikka minulla on ennen reissuja tapana googletella ja lukea arvosteluja etenkin eri majapaikoista ja jätän yleensä arvostelun ainakin asuttamistani hotelleista ja hostelleista, niin liityin silti vasta Kreikan-reissun jälkeen Tripadvisoriin.

Ja se on muuten jokseenkin koukuttava!

Loman viimeisistä päivistä aika monta aamua tuli käytettyä arvostelujen tekemiseen ja lukemiseen, ja kieltämättä sama homma jatkuu nyt töiden...

Wardrobe Details

Fabulous Fabulous Things

Tässä on vielä yksi kesäinen asukokonaisuus, joka oli mukana Tukholman matkalla. Aikaisemmin esittelin hieman juhlavampia asukokonaisuuksia tässä Wardrobe Details -jutussa ja matkaasun tässä Wardrobe...

Kolin maisemissa

Huitu Kanan elämää

Sunnuntaina Kana pääsi Kolille. Matka taitettiin ensin autolla ja sitten lautalla Lieksasta Kolin satamaan. Kana ihmetteli tulevaa kulkupeliämme, kun odottelimme vuoroamme lautalle.

Yli puolentoista tunnin lauttamatkan aikana ehti ihailla maisemia ja poseerata niitä vasten.

Katinkulta ja juhlintaa

miz Michelle's cocktail

Viime viikko tuli vietettyä Katinkullassa, Vuokatissa vanhempieni kanssa. Lähtö tuli yllättäen päivän varoitusajalla, koska luulimme loma-asunnon viikon väärin, joten lähdettiin jo torstaina ja vietettiin yksi yö Revontulessa ennen kuin jatkoimme matkaa seuraavana päivänä.

Viikolla käytiin Kajaanissa jäätelöllä, pelaamassa minigolfia ja sulkapalloa sekä uittamassa perheemme koiraa. Otin myös pari kertaa pihalla vähän aikaa aurinkoa ja mies paisteli meille lettujakin.

Lomailua New Yorkissa

PipsaB PUUVILLANKUKKIA

Lomatunnelmissa jatketaan. Muutama New Yorkin kuva tähän väliin.. Central Parkissa lammen vieressä oleva Alice in Wonderland-veistos ja lammen purjeveneet kiehtoivat lapsiani eniten. Kuumimmista kuumin päivä tosin oli jälleen aiheuttanut sen, että veistoksella klassinen kiipeily piti jättää oikeastaan väliin, sillä metalli oli..kuumaa.