1. päivä gluteenitonta/maidotonta/sokeritonta
Eilen se sitten alkoi, gluteeniton, maidoton, sokeriton diettini! Tätä jatkuu seuraavat 2 kuukautta (ainakin) ja ajattelin jakaa kokemukseni myös täällä blogissa. Nimeän kirjoitukset samalla tyylillä kuin tämä kirjoitus, joten jis aihe ei kiinnosta voi postaukset helposti hypätä yli. Aamulla ajattelin juovani mantelimaitoa Rakkauspakkauksella, mutta se oli niin pahaa ja rakeista että jäi juomatta. Aamupalaksi söin […]