Eväsretkellä Helsingissä
Rakastan eväsretkiä! Ihan sama tapahtuuko eväiden syönti omalla pihalla vai kauempana on se aina yhtä kivaa! Haluaisin myös viedä lasta metsiin, mutta ei sinne vaan tule lähdettyä… Nuuksiossa en ole käynyt koskaan ja Keskuspuistossakin ensimmäistä kertaa tänä kesänä. Enhän ole asunut Helsingissä kuin vuodesta 2002… Ohops! Sunnuntaina kun kelloja siirrettiin, tajusin tilaisuuteni tulleen. Yksi ekstratunti […]