Värikylvyssä
Aloitettiin uusi harrastus, työväenopiston värikylpy! Vetäjänä toimii ihana Marika jonka vetämällä tunnilla olemme käyneet kerran aiemminkin. Ensimmäisellä tunnilla lapset pääsivät ensin piirtämään vapaasti tusseille, sen jälkeen käyttöön sai myös mustikoita. Meidän lapsen tyyli oli hyvin minimalistinen 🙂 Musta elintarvikeväri oli myös hauska työväline, sillä sai hienoja roiskeita aikaan! Tarjolla oli myös pikkuautoja ja pikkuhelikoptereita joilla sai […]