Nostalginen,retro hiussuka

Tämä on esine jonka olen bongannut jokaisesta mökkisaunasta jossa olen käynyt. Se on Suomalainen avainlippu-tuote. Sitä on valmistettu jo 60-luvulta lähtien. Se maksaa alle euron ja hyvä esimerkki siitä kuinka muovi todellakin kestää! Se on retro,se on sympaattinen ja se toimii!

Se on Hiussuka jota valmistaa Kampamies.

20180603_162609.jpg

Luultavasti jokainen meistä tunnistaa tämän Tangleteezerin esi-isän eli muovisen kämmeneen sopivan harjan jolla aukoo takut sekä hieroo päänahan. Tämä kuvan yksilö on luultavasti yhtä vanha kun minäkin ja yksi piikki on vuosien aikana katkennut. 

IMG-20180603-WA0044.jpg

Tosiaan suka istuu hyvin käteen, on kevyt käyttää ja todella näppärä apu hoitoaineen levityksessä sekä päänahan hieronnassa. Mökkisauna,haudehoito ja hiussuka, pyhä kolminaisuus rentoutumiseen. Jos saat vielä toisen toveri saunojan hieromaan päätäsi tällä niin mennään jo täydellisyyden rajoilla.

Muovi on ollut puheenaiheena tovin eikä erityisen positiivinen ole ollu sävy kun tästä maatumattomasta materiaalista puhutaan mutta tämä on loistava esimerkki siitä että kun yhden tälläsen ostaa niin se kestää äidiltä tyttärelle. 

IMG-20180603-WA0034.jpg

Suomalaista työtä, hemmotteleva käyttöesine, edullinen sekä sympaattinen tuote ja helppo käyttää. Tuo vähän ekstraa hiustenpesuun ja oikoo takutkin. Kutsuin tätä aiemmin Tangleteezerin esi-isäksi ja paljon näissä onkin samaa, muoviset joustavat piikit sekä yksinkertaisesti toimintaperiaate. Ei tämä suka ehkä ole yhtä koreileva kuin TT mutta itseä tämän retro muotoilu miellyttää kovasti.

IMG-20180603-WA0036.jpg

Hyvänmielen käyttöesine, tästä tukkanörtti tykkäsi jo pikkutyttönä ja tavallaan olen niin itsestäänselvyytenä tätä pitänyt etten ole aiemmin tajunnut tästä kirjottaa. Näitä on myynnissä lähes joka marketissa ja Sunrise Cosmeticsilla hinta näytti olevan huimat 85 senttiä.

20180603_162823.jpg

 

Kauneus Hiukset Meikki

Täydellinen kesähoitoaine hiuksille

Olen aiemmin jo ihastunut tähän Paul Mitchellin Tea Tree sarjan Lavender Mint shampooseen sekä hoitoaineeseen ja niistä voit lukea lisää täältä.

Minä joka rakastan sekä Paul Mitchelliä,että eteerisiä öljyjä, olen vähintäänkin riemuissani tästä uudesta hiuksiin jätettävästä hoitoaineesta!

pm.jpg

Tuote on nimeltään leave-in-spray ja suihkutetaan pullosta nimensä mukaisesti mutta suihkeeksi tämä on todella paksua tavaraa. Itse kuvailisin tätä emulsioksi ja olenkin suihkuttanut kämmenelle tämän ennen hiuksiin laittoa.Hiuksiin jätettävissä hoitotuotteissa parasta on se että tuotteen saa juuri sinne missä tarve on ja kämmenen kautta vietynä ei tyvelle vahingossakaan pääse livahtamaan tarpeetonta hoitoa.

Tiedän monia ketkä skippaa hoitoaineen koska ”hius rasvottuu heti” tai ”tukka on ihan länässä” ja nämä ihmiset ei vaan ole löytäneet sitä oikeaa tuotetta tai eivät osaa käyttää sitä. Jos latva on kuiva, kiilloton ja karkea niin hoitoaine on paikallaan,oli mitta mikä tahansa.

Tämä ihanan,raikkaan tuoksuinen hoitoaine kiillottaa, kosteuttaa sekä pehmentää ihanasti jopa oman karkean karvani. Nyt helteillä hiuspohja on hikoillut sekä hiukset olleet auringossa mutta silti tukka on tuoksunut freesiltä ja pysynyt kimmoisana sekä terveen tuntuisena.

Pullosta nuuhkittuna hoitoaine on aika voimakkaan tuoksuinen mutta hiukseen tarvitsee sen verran pienen nokareen että hiukseen jää hento tuoksu vain(joka muuten kesätuulen puhaltaessa tuoksuu aivan täydelliseltä!).

Hoitoaine saatu pr-näytteenä maahantuojalta.

 

Kauneus Hiukset