Ainoa syy laittaa herätyskello soimaan vapaapäivänä

No ok, on niitä parikin. Esimerkiksi reissulle  lähtö, jolloin pitää olla lentokentällä sianpieremän aikaan. Mutta noin niinkun yleisesti ottaen, se on harvinaisempi tilanne se. 

bodypump_1-212x300.jpg

Ajattelin tässä että voisi ehkä suhtautua vähän tavoitteellisemmin tuohon pumppiin, ja siten vähän listata itselleen että mitä painoja sitä tulee missäkin biisissä käytettyä. Ja olisi kyllä hauska kuulla teistä muista pumphepuista, että millä painoilla tulee mitäkin tehtyä?

  • Alkulämmöt 3,5+3,5
  • Kyykyt 12,5 + 12,5
  • Rinta 6+6
  • Selkä 6+6/7,5+7,5 päivästä riippuen
  • Ojentajat  5+5 jos tarvitaan painoja, tässä nykysarjassa käytän 10kg kiekkoa ja 3kg käsipainoja
  • Hauikset 3,5+3,5
  • Askelkyykyt 7,5+7,5
  • Hartiat 5+5 (tangossa) + 3kg käsipainot

Mulla tuppaa meneen sillai että on noi hauikset ja hartiat vähillä painoilla yleisen väsymyksen vuoksi. Ehkä vois joskus vähän tiputella alkupäästä painoja ja sitten tehä noi hauikset, askelkyykyt ja hartiat isommilla tehoilla.

tumblr_lq1k8was9h1r1vrkho1_400.png

Mutta jos lähtis pakottamaan itsestään vähän paremmassa kunnossa olevaa 🙂 Hyvää lauantaita vaan kaikille!

Hyvinvointi Liikunta

Ihmeitä, niitä on

”Sä et näytä yhtään itseltäs”, oli kommentti, jonka sain tämän päiväisen parturin jälkeen. Niin, siis mun tukassa ei ole yhtään takkua ja se ei sojota joka suuntaan… (se on se otsakkeessa mainittu ihme. toinen on se, että en vonkunut etutukkaa vaikka vähän mieli teki.) Ekan lomapäivän (luulitteko tosissanne että en saa tuosta lomasta mainittua vähintään kerran per postaus?) kunniaksi kävin oikeen parturissa. Ja parturin jälkeen vetämässä sushiöverit. Kunnon bloggaajana olisi toki pitänyt ottaa kuva sushista, mutta kun se meni ääntä kohden ennen kuin ehti kameraa kaivaa kassista niin se sitten jäi. Mutta uudesta tukasta on kuva. Itseasiassa ihan gif-animaatio  vaan kuva, en ole suotta tietotekniikan DI. Suotta olen, tulipa nimittäin ihan scheisseanimaatio. 

photo_on_2012-06-29_at_21.06.jpg

 

 

photo_on_2012-06-29_at_21.06_3.jpg

Lomapäivä (2. maininta) jatkui Kahvila Valossa standupin parissa. Olipa muuten mahtavan vaivaantunut tunnelma siellä Valon terassilla, kyseessä oli nimittäin jämävitsien kaatopaikka, jossa koomikot kertoivat ne vitsit, joita normikeikalla ei syystä tai toisesta kehtaa kertoa. Ja jättivät jotain myös kertomatta. Kaksi rouvaa, jotka selvästi tulivat vaan kakun palaselle kivaan kahvilaan lähtivät aikalailla ääntänopeammin terassilta kun puhe lavalta kääntyi seksiasioihin.

photo_on_2012-06-29_at_21.05_2.jpg

 

Loppuun vielä ”mä olen lomalla ja mainitsin sen kolmannen kerran mutta voisitko kulta silti hakea mulle jätskiä niin voin kattoa sillä aikaa näitä yleisurheilijamiehiä trikoissa”-kuva.

Kauneus Oma elämä Hiukset Suosittelen