Lattemamman pahe

WP_20150309_016.jpg

…on tietysti se caffè latte.

Maaliskuun herkkupaasto on sujunut tähän mennessä yllättävän kivuttomasti (edes anoppilassa en joutunut väistelemään Pyynikin näkötornin käsittämättömän herkullisia munkkeja). Yksi juttu on kuitenkin ovelasti lipsahtanut ohi herkkulakon: mulle on tässä äitiysvapaan kuluessa muodostunut pahemman luokan addiktio kahvila-latteihin. Sen lisäksi, että niihin saa syydettyä törkeät määrät rahaa (meidän lähi-Fazerin latte maksaa muistaakseni 4,70e), ovat mokomat myös aikamoisen tuhtia evästä. Yhdessä kupposessa voi olla helposti parisataa kaloria, joten ihan joka päivä ei lattea sopisi siemailla…

Mutta ai että on ihanaa aurinkoisena iltapäivänä napata kahvi mukaan ja kärrytellä lapsen kanssa merenrantaan leikkipuistoon. Maanantaina aurinko sitten paistoi kuin paistoikin myös täällä meillä päin (vaikka siltä ei vielä aamupäivällä näyttänyt) ja oli todella kevään ensimmäinen lämmin päivä! Puistoon paistoi niin kuumasti, että talvivaatteet olivat yhtäkkiä aivan liikaa. Varjot olivat vielä pitkiä, mutta ilmassa oli jo ihan selvästi lupaus kesästä.

Aurinkoisen sään innoittamina tehtiin myös tytön kanssa henkilökohtainen puistoiluennätys viihtymällä leikkipaikalla melkein tunnin verran. Tyttö pääsi puistofiilikseen jotenkin ihan eri tavalla kuin aiemmin, ehkä syynä oli sula maa ja harjaantuneet kävelytaidot myös epätasaisella alustalla. Minä puolestani sain nauttia auringosta – ja siitä kahvista. Hoitovapaalla on aika ihanaa.

WP_20150309_017.jpg

WP_20150309_018.jpg

Pitäisi itsekin tehdä aina pari punnerrusta puistokeikoilla…

Suhteet Oma elämä Lapset Höpsöä

Poweria kevätlenkeille – Nike Air Max Thea

DSC_0020.JPG

Sää täällä meilläpäin on ollut viime viikkoina melkein käsittämättömän harmaa. En varsinaisesti ole mikään meteopaattimutta odottelen jo kovasti kevätaurinkoa – jota muuten tälle(kin) päivälle luvattiin, mutta huonolta näyttää!

Jotain häikäisevän kirkasta tänään silti löytyy: hankin kevätlenkkejä vauhdittamaan uudet lenkkarit, Niken sokaisevan pinkit Air Max Theat. Todennäköisesti kevään tulevat juoksulenkit (kyllä, olen toiveikas!) taitan vielä hyväkuntoisilla ja omaan jalkaan supermukavilla Asicseillani, mutta nämä sähäkät söpöläiset pääsevät antamaan potkua päivittäisille kärrykävelyille. 

Tämä paksupohjainen lenkkarimuoti oli muuten taas yksi niitä juttuja, joista ajattelin että ei vaan nappaa. Mutta kuten niin usein ennenkin, kun niitä kuvia ja tyylejä tuijottelee blogeissa ja kadunvarsilla, alkaa yhtäkkiä aiemmin ihan oudolta näyttänyt juttu tuntuakin aika kivalta. Ja näissä Theoissahan nuo korokepohjat ovat vähintäänkin maltilliset – siis juuri riittävät meikäläiselle.

Mitäs tykkäät, kivat vai kököt? Entä nappaako tämä muhkea lenkkaritrendi ylipäätään?

DSC_0033.JPGDSC_0052.JPG

Muoti Liikunta Trendit