Terveisiä tunturista

InstagramCapture_affd544e-935a-4f9c-b56d-dafcb81d9bd6.jpg

WP_20150216_027.jpg

WP_20150216_039.jpg

InstagramCapture_e3b2ad04-7a06-47df-9cc2-b71271d3fd55.jpg

WP_20150217_007.jpg

IMG-20150217-WA0003.jpg

InstagramCapture_f42bf722-5231-487f-8e9e-e3a6764027a5.jpg

InstagramCapture_fd0ba125-85cf-4b4c-9a0e-017e22994e00.jpg

Kuvatervehdys Ylläkseltä! Ollaan saatu nauttia upeista talvisäistä, tunturissa vinkuva tuuli ei ole täällä alempana menoa haitannut ja vasta tänään on ollut pilvisempää. Olinkin jo melkein unohtanut, miten mahtava juttu on ihan oikea talvi.

Suksi on luistanut (ja pitänyt!) niin Kesängin jäällä kuin lykkiessä ylös Tahkokurun laavulle. Tänään käytiin tuulta ja tuiskua uhmaten myös rinteessä, joten ainakin yksi lisäys saadaan lajilaskuriin tältä
reissulta!

 

Hyvinvointi Liikunta Matkat

Aurinkoinen välipala

DSC_0023.JPG

DSC_0039.JPG

Appelsiinien sesonkiaika on täällä, ja niitä on tullut ostettua. Viime aikoina olen hyödytänyt niitä usein tähän helppoon rahkaherkkuun, joka käy vaikka välipalaksi.

Appelsiinirahka

  • 1 prk maustamatonta rahkaa
  • 1 appelsiini
  • pieni kourallinen hasselpähkinöitä
  • kanelia
  • hunajaa

Puolita appelsiini. Purista toisen puolikkaan mehu rahkan joukkoon, lisää kanelia ja sekoita. Kuori ja paloittele toinen puolikas, lisää rahkan päälle pähkinöiden kanssa. Päälle hunajaa maun mukaan.

Tässä välipalaherkussa on monta asiaa kohdallaan: proteiinia, vitamiineja, pähkinöistä hyviä rasvoja – ja ennen kaikkea niin hyvää!

Hyvinvointi Ruoka ja juoma Liikunta