Kerran kesässä Kokkolassa
Tämä ilta oli ihana. Naurettiin mahat kipeiksi, niin kuin aina yhdessä. Nähdään liian harvoin.


Ruokakin oli erinomaista: parmankinkkucouscousia sitruunaöljyllä ja jälkkäriksi mansikkatiramisua.
Tämä ilta oli ihana. Naurettiin mahat kipeiksi, niin kuin aina yhdessä. Nähdään liian harvoin.


Ruokakin oli erinomaista: parmankinkkucouscousia sitruunaöljyllä ja jälkkäriksi mansikkatiramisua.