Uusi vuosi ja uusi (oma) koti

Instagram-seuraajat ovat jo ehkä huomanneetkin, että meillä ollaan jännän äärellä. Kuukausi sitten nimittäin allekirjoitimme kauppakirjan ensimmäisestä omasta kodistamme! Haaveet jugend-talosta eivät toteutuneet, mutta hyvänä kakkosena kulkenut ajatus 50-luvun lauttasaarelaisunelmasta on tätänykyä totta. Jee!

Mieheni summasi vuoden saldoa melko tyhjentävästi: opiskeluiden päättyminen ja työelämään siirtyminen, häät ja omistusasunto. Siinä on ruuhkavuotta kerrakseen. Itse olen viihtynyt työelämässä jo pari vuotta, mutta molempien siirryttyä aikuisten arkeen, on elämä toki muuttunut säännöllisemmäksi. Yhdessäolo on ollut aika taattua muutenkin, joten naimisiinmeno lähinnä kruunasi tämän ilon. Mutta yhteinen asuntolaina, se vasta onkin riemun paikka!

Halusimme asunnon, jonka voisimme rempata oman näköiseksi. Ja sellaisen me myös saimme. Muutama vuosi sitten putkiremontoidun talon kylpyhuoneelle ei tässä kohtaa tarvitse tehdä mitään (vaikka vähän houkuttaisi..), mutta kaikki muu meneekin sitten uusiksi. Ja se vasta on ihanaa! (Edit 12 tunnin hio, hinkkaa, maalaa -päivän jälkeen: RANKKAA.) Vaikka tällä hetkellä kun tehdään vasta pohjatöitä (lue: isi lätkii erilaisia massoja lattioihin ja seiniin), tuntuu ettei projekti etenee ollenkaan. Loppuviikosta pitäisi päästä kattojen ja seinien maalaukseen, minkä jälkeen paikat rupeaa taas näyttämään oikealta asunnolta. Siihen asti meininki näyttää tältä:

paloaseman_lattian_remontti.jpg

Ajattelin kirjoitella lähikuukausina blogiin hääjuttujen lisäksi myös remontti- ja sisutusjuttuja silloin tällöin. Toivottavasti pidätte niistäkin:)

Ihanaa alkanutta vuotta 2015 ystäväiset!

Suhteet Sisustus Oma elämä

The wedding dress – ja siihen pukeutuminen

Näin joulun alla, perhejuhlan lähestyessä, olen taas innostunut katselemaan hääkuvia. Vaikka en kamalan työkiireen keskellä saanutkaan kiitoskortteja jouluksi matkaan (eikö alkuvuodesta voi vielä toivottaa vaikka hyvää uutta vuotta?), on kuitenkin häitä mukava muistella. Tänne blogiinkin päivittyy taas lisää kertomuksia häistä, aika on vain ollut viime viikkoina todella kortilla. Onnea on siis joululoma!

Tänään satoi vihdoin lunta, joten on hyvä päivä esitellä myös yksi toinen valkoinen unelma, johon pukeuduin muutama kuukausi sitten. Saaran loihdittua kuontaloni kuntoon, oli siskoni vuoro auttaa minulle hääpuku päälle. Kuin ihmeen kaupalla hääpuku istui h-hetkellä kuin hanska (alkukesästä tämä ei ollut vielä ihan varmaa), ja siinä oli aamusta asti viimeiseen hetkeen asti todella hyvä olla. Mekolle ei tarvinnut tehdä mitään muita muutoksia, kuin että siihen lisättiin muutama hakanen pukemista helpottamaan, sekä laitettiin vetoketjun kohdalle koristeeksi helminapit. Olin todella tyytyväinen valintaani myös koko hääpäivän, ihana puku ja ihanat kengät!

_MG_8661.jpg

_MG_8670.jpg

_MG_8680.jpg

_MG_8671.jpg

_MG_8673.jpg

_MG_8686.jpg

_MG_8674.jpg

_MG_8702.jpg

_MG_8696.jpg

output_e6vbqg.gif

Ihanaa joulua ystäväiset!

P.S. Mekko on tulossa myyntiin, laita viestiä jos haluaisit viettää oman hääpäiväsi tässä mekossa 🙂

Kauneus Rakkaus Meikki Trendit