Kihlajaiskuvaus merellä

Hellurei arvon ystäväiset ja hyvää itsenäisyyspäivän aattoa! Minä olen viettänyt tämän päivän sohvannurkassa, mikä lie pöpö päässyt yllättämään, mutta vaikuttaisi siltä että huomenna jo elämä hyvä. Huomasin tässä loikoillessani, että valokuvaaja Johanna Hietanen on kirjoittanut omassa blogissaan meidän kihlajaiskuvauksista viime kesänä. Samalla muistin, että olen tästä ikimuistoisesta kuvausreissusta esitellyt vain ensimmäisen paraatikuvan ja ajattelin, että teistäkin voisi olla mukava nähdä vähän enemmänkin näitä kuvia. Kuvaushetkellä on siis auringonnousu käsillä ja kello on noin 4 aamuyöllä…

Kaikki kuvat Johanna ja Jouni Hietanen. Vene on Storbå Lotta, joka asustelee tuolla Porkkalan saaristossa.

2014-06-29 Elina_Tuomas-0077.jpg

2014-06-29 Elina_Tuomas-0041.jpg

2014-06-29 Elina_Tuomas-0046.jpg

2014-06-29 Elina_Tuomas-0049.jpg

2014-06-29 Elina_Tuomas-0015.jpg

2014-06-29 Elina_Tuomas-0017.jpg

2014-06-29 Elina_Tuomas-0021.jpg

2014-06-29 Elina_Tuomas-0022.jpg

2014-06-29 Elina_Tuomas-0005.jpg

2014-06-29 Elina_Tuomas-0053.jpg

2014-06-29 Elina_Tuomas-0058.jpg

2014-06-29 Elina_Tuomas-0061.jpg

2014-06-29 Elina_Tuomas-0040.jpg

2014-06-29 Elina_Tuomas-0080.jpg

Hyvää viikonloppua ystäväiset!

Suhteet Rakkaus Trendit

Hääaamu

Hääpäivän aamu - Mennään vaan

Heräsin hääaamuna Långvikin sviitissä jättimäisestä sängystä kaason vielä tuhistessa vieressä. Pomppasin ensimmäiseksi katsomaan ikkunasta millainen ilma oli, ja että oliko illalla epäilyttävästi finniä muistuttava asia päättänyt kasvaa entisestään vai ymmärtänyt häipyä. Uskon tahdonvoimaan molemmissa asioissa, sillä naama oli kunnossa ja ilma mitä loistavin.

Olimme sopineet, että Saara tulisi klo 8 aamulla laittamaa ensin kaasojen hiukset ja siirtyisi sitten minun kimppuuni. Minä sain näin ollen tassutella hetken pidempään pyjamassa, käydä rauhassa aamiaisella ja suikussa. Sain yllättävän hyvin nukuttua, joten olin aamusta alkaen hyvällä tuulella ja luottavainen päivän kulkuun. Olinhan ohjeistanut loistotiimini edellisenä päivänä todella hyvin ja päättänyt, että hääpäivänä en enää huolehdi mitään! Uskon, että tämä oli todella tärkeää – päättää ottaa rennosti. Saaran mukaan menin top vitoseen rauhallisissa morsiamissa, ja olin tittelistä melko ylpeä.

IMG_8646.jpg

Hääpäivän aamu - Mennään vaan

Hääpäivän aamu - Mennään vaan

_MG_8612.jpg

_MG_8613.jpg

_MG_8622.jpg

Hääpäivän aamu - Mennään vaan

Hääpäivän aamu - Mennään vaan

Hääpäivän aamu - Mennään vaan

_MG_8626.jpg

Långvikin kokoussviitti on v a l t a v a, joten mahduimme neljän tällättävän ja yhden tällääjän + valokuvaajan kanssa huoneeseen heittämällä. Tämä oli tosi mukavaa, koska pystyimme näin olemaan koko aamun yhdessä. Saara oli ollut Lågvikin normihuoneessa meikkaamassa erästä morsianta, ja sielläkin oli kyllä kuulemma ihan mukavasti tilaa. Aamu sujui rattoisasti pienistä hässäköinneistä huolimatta, kuten että kaadoin jättimäisellä kylpytakillani täyden skumppalasin melkein Saaran meikkiarsenaalille (!!!) ja jossain vaiheessa muistin jättäneeni hääkimppuni juhlapaikan jääkaappiin. Oh well. Kaikesta selvittiin!

Sillä aikaa kun me tytöt laittauduimme ja valmistauduimme päivään, sulhio ja bestmanit pääsivät nauttimaan Långvikin kylpyläosastosta. Kylpyläosastolla on kuulemma mainio saunaosasto ja poreammeet normi uima-altaan lisäksi. Armas mieheni suorastaan rrrakastaa kylpemistä ja poreita, joten porekylpeily hääaamuna oli varmaankin erinomainen startti päivälle. Pojat olivat myös osanneet varautua juhla-aamuun asiaankuuluvalla tavalla.

Hääpäivän aamu - Mennään vaan

Hääpäivän aamu - Mennään vaan

Millaisia hääaamufiiliksiä muilla?

Yhteistyössä Långvik Congress Wellness Hotel

Kauneus Rakkaus Meikki Trendit