Karvaisten lasten juhannus

Meidän kotona asuu minun ja mieheni lisäksi kaksi koiraa, Malla ja Bea. Omia lapsia ei (ainakaan vielä) ole, mutta koiriamme kutsumme kyllä karvaisiksi lapsiksemme. Vaikka kohtelemmekin niin kuin koiria, eikä ihmillistetä liikaa, on toisinaan mukava erityispäivinä (kuten vaikka jouluaatto tai tänään oleva juhannusaatto) olla niille erityisen kivoja. Tänään vietiin tassukansa sitten uimaan. Lähinnä kylläkin nuorempi koiramme Bea briardi ui ja yllä olevassa kuvassakin tassujaan esittelevä Malla tyytyi kahlailemaan. Nyt on meidän ihmistenkin kiva keskittyä juhannuksen viettoon kun koirat köllöttelee räsymatoilla tyytyväisinä 🙂


