Omilla portailla istumisen merkitys

Tämä oman talon omistaminen on edelleenkin uusi juttu ja pikkuhiljaa sitä tässä sisäistää. Kerrostalossa majaillessamme ja taloa etsiessämme haaveilin siitä, että istun oman taloni portailla lämpimänä kesäisenä aamuna kuppi kahvia seuranani. Nyt se on mahdollista. Aamukahvia en ole portailta vielä nauttinut, mutta on niillä jo muuten vaan istuttu. Kuten esimerkiksi juuri viimeksi eilen, jolloin pyysin miestäni nappaamaan todistusaineistoksi kuvan. Terkut täältä portailta teille. Elämä on ihanaa ja aion jatkaa tässä hattarakuplassa eloa niin pitkään kuin suinkaan mahdollista (varmaankin tämän kauniin kesän ajan kunnes joku osa talosta hajoaa tai pihatyöt alkaa nyppimään).