Vuosi 2018 kuvina

 

A8848013-2518-431B-94A6-A41FA444AF20.jpeg

… and I think to myself what a wonderful world… Heippa, nämä kuvapostaukset pistää aina silmään lukiessani muita blogeja niin päätin nyt laittaa kuvia tästä vuodesta tietenkin taustatietojen kera. 😉 Vuosi on mennyt mielestäni oikein kivasti ja perus vakaasti. Voin jopa hieman olla sitä mieltä, että osittain varsinkin nyt loppu vuodesta on ollut liiankin vakaata ja osittain  pitkästyttävää ja työntäyteistä, mutta niin se kyllä monesti meneekin. Kuitenkin kun näitä alla olevia ja kaikkia muita kuvia selaa, niin huomaa että tähän vuoteen mahtuu paljon ainutlaatuisia ja ihania hetkiä. Toivon ensi vuodelta paljon, mutta yhteenvetona tästä vuodesta sanoisin, että oli kyllä hyvä vuosi jona tunsin itseni suhteellisen tasapainoiseksi ja rauhalliseksi. 

4771C103-0BC2-48A6-9B65-77D10890F54F.jpeg

Alkuvuodesta vaihdoin hiustyylini vaaleammaksi 

2E7C55A9-2DBF-40FD-85FB-723FB51D63E0.jpeg

Maaliskuun alussa alkoi näkymään kevään merkkejä. 

529695A0-ADB2-4BA0-9E1C-7FDA4B9FE041.jpeg

0D3F347F-5B84-49F2-A612-14EFB4606AC7.jpeg

Matkustimme maaliskuussa ystäväni kanssa hurmaavan Lissaboniin ja vedimme Starbucks-överit. 😀 

A3EAB871-09BD-48D2-8210-1FE19F3A4743.jpeg

Huhtikuussa alkoi huonekasvi innostus ja fiilisteltiin Lissabonia. 

F146D2D0-32CF-4294-A982-C17E890111F6.jpeg

Toukokuussa korkattiin kesäkausi ja maisteltiin aperol spritziä. Fiilis päästä joskus kunnolla kiertelemään Italiaa syntyi. 

646EA56F-19AD-4C52-8394-89D3C9D28C33.jpegHeinäkuussa mökkeiltiin Siikajoella. 

600433CA-CA50-4C58-B56F-BD71960F8422.jpeg

399098F0-51B4-4C30-B294-2F6FF424B8B1.jpeg

27B3C002-291A-4ACA-B5E7-5386282D348E.jpeg

… ja käytiin Oulun festareilla. Suomipopissa ja Qstockissa. 

1F9098DA-EB5F-47D4-A21A-770E785EEAA9.jpeg

Tehtiin minireissu Tukholmaan. Olin unohtanut kuin hienoja suuria rakennuksia Tukholman keskustassa onkaan. 

21BF5029-BC1E-4815-8669-F4712D5D1650.jpeg

Elokuussa vietettiin loistava torstai taiteiden yössä. 🙂 

6097EB4D-CED1-4411-AB52-90E40DA70AE6.jpeg

Syyskuussa aloitin Ranskan opinnot Oulu-opistolla. 

93BE32C8-91DD-4F63-B472-CE84744A6FE1.jpeg

Onnistuin luomaan hyvän ”no make-up” lookin syyskuun ensimmäisenä. 😀 

15483EC7-DC01-4B9B-91FF-CC42CAA2C786.jpeg

Vietin etukäteen synttäreitä kaveriporukalla ja tiramisu kakkukin onnistui kohtuudella italialaiseen tapaan with prosecco. 😉 

308E47E7-6C3C-4908-9540-B10AF21A710B.jpeg

Ystäväni ”kissakuiskaaja” sai täydellisen kuvan kissastani Lempistä. 

F0A426FB-29BE-4017-9E81-B5B742F0E268.jpeg

Olin lähdössä yhdelle elämäni siisteimmälle reissulle. Matkustettiin Oulusta-Helsinkiin ja sieltä Islannin Reykjavikiin ja sieltä JFK lentokentälle New York Cityyn. Oli mahtavaa ja elämäni pisin lentomatka tähän mennessä. 

34529645-E73B-4F3E-A507-8EC60603BF48.jpeg

3E6F763A-D9AD-4EF3-89B3-872434310153.jpeg

Ylempi kuva on minun tämän vuoden suosituin kuva instagramissa ja alempana vielä toinen samasta hetkestä. Otettu 29 v syntymäpäivänäni New yorkissa Manhattanilla. Oli kyllä toinen tämän vuoden parhaista päivistä. Toinen oli jo ylempänä kun olimme heinäkuussa Suomipop-festareilla. Ensi vuoden syntymäpäivälle on noussut kovasti paineita. 😀

128F4EC1-07FB-45E2-B94F-5D8722AC513F.jpeg

Viimeiset fiilistelyt ennen kotiinlähtöä Manhattanin Central Parkissa. Tämä siltä jolla seison näkyy mielettömän monessa elokuvassa.

2939164F-7C86-44D2-954E-0D807848C0A1.jpeg

Lokakuussa oli uskomattoman lämmintä ja kaunista. 

EA2C60AA-BB17-4E8C-986A-0A9F267FB927.jpeg

Ja vietettiin halloween hämyisissä tunnelmissa. Olin todella tyytyväinen tähän maskeeraukseen. 

03B3FA7C-1293-4B70-8136-A3F5F13C4ECC.jpeg

Marraskuussa fiilisteltiin Jenni Vartiaista Helsingissä Hartwall-areenalla. 

FEA07342-2539-4028-AC79-FFCFA310130A.jpeg

8E690A82-43CC-4807-9851-14EBCB4E354A.jpeg

Marraskuussa alkoi joulufiilistelyt. 

6DCC304E-9214-467B-BA82-934924317295.jpeg

69D2AAD0-9718-4E4E-98B1-1395951FA80F.jpeg

Itsenäisyyspäivä oli kaunis ja joulu meni rauhallisesti. Huomenna olisi vuoden viimeinen työpäivä hieman lyhennettynä ja sitten Kokkolaan uuden vuoden viettoon, happy new year.             Xo, Niina 

 

 

 

Suhteet Oma elämä

Kolme yötä jouluun on

Hei, se olisi taas se aika vuodesta kun pää käy ylikierroksilla, mutta siltikin lyö tyhjää. Elikkäs joulun aika. Tänä vuonna fiilikset ovat hieman erinlaiset, kuin esimerkiksi vuosi tai pari sitten kun nyt olisi taas parin vuoden tauon jälkeen tehtävä jouluaattona työvuoro. Tuntuu myös, että tänä vuonna kaikki jouluun liittyvä höpötys on jäänyt hieman vähemmälle. Mietin alunperin, että postaanko joulusta ollenkaan, mutta ajattelin sitten et voi sitä vähän ajatusta vaihtaa täälläkin monen viikon hiljaisuuden jälkeen. 

87F45A16-9DE2-4EAA-9690-36A504EDB225.jpeg

Löysin kyllä tänä vuonna hienon ruukkukuusen kaupungilta Oulun Valkea-kauppakeskuksen granit-myymälästä joka sijaitsee siellä katutason kerroksessa. Monilla ystävilläni ja tuttavillani olen nähnyt vastaavia mut pienemmässä koossa olen kyllä erittäin tyytyväinen tähän ”black friday” alennuspäivänä tekemääni ostokseen. Sinä päivänä tämä oli liikkeen viimeinen tämän lajikkeen malli. Olen kyllä nähnyt siellä myöhemminkin siellä vastaavia. Pidän tästä koska tämä mielestäni juuri sopiva minun asuntooni ja tarpeisiini. 

 

 

57ACB1D7-45F8-42B4-B3B9-4F20443BE4DE.jpeg

52AD22FD-DC01-46E0-BCE4-4304E84ADE55.jpeg

Oikeastaan enemmän kuin joulusta olen tällä hetkellä enemmän innostunut uudesta vuodesta. Olen ensimmäistä kertaan ainakin yli 10 vuoteen lähtemässä pois Oulusta uuden vuoden aattona  ja menossa hyvän ystäväni luo Kokkolaan. Siellä käymme ainakin yhdissä juhlissa ja sekin kuulostaa todella mukavalta, kun suoraan sanottuna muutama viime vuosi täällä Oulussa on ollut melko tylsä. Mielessä on käynyt myös luonnollisesti kaikkea elämän parannus ajatuksia ensi vuodelle ja miettinyt mitä kaikkea mitä voisi tehdä ensi vuoden puolella. Haluaisin että ensi vuodesta tulisi erityinen, mutta siitä myöhemmin lisää. Loppuun ajattelin vielä vinkata yhden joulujutun ruokapuolelta mikä tuli minulle tällä viikolla vastaan eli suolaiset tortut. Niissä oli käytetty aurinkokuivatulla tomaatilla maustettua fetasalaattijuustoa ja pestoa. Ohjeessa olivat käyttäneet vihreää pestoa, mutta itse käytin punaista ja tuli kyllä hyviä. Pari kertaa olen jo testannut. Ainoa miinuspuoli näissä on mielestäni se, että ovat hieman suolaisia. Eli eikun omalla mieli reseptillä torttutaikinan tekoon tai valmista torttutaikinalevyjä ostamaan. 😉 

680AF79A-059D-4824-AD17-9DEF535F6C5C.jpeg

7156A507-1BFE-4B5A-904D-7C6EB8BC3753.jpeg

Hyvää joulun aikaa ja olkaa mukavia toisillenne.

E79FC881-0C32-4774-878B-770DB14D23F0.jpeg

xoxo , Niina

Suhteet Ruoka ja juoma Oma elämä