Kasvot kauniiksi

Hei, marraskuu alkaa olla onneksi kohta ohi. Huomasin tänäkin vuonna, että on tämä kyllä vuoden rankin kuukausi tammi-helmikuun lisäksi. Tuli tuossa alkuviikolla semmoinen olo, että haluan kertoa täällä muutoksesta jonka olen kokenut viimeisen vuoden aikana. Minulla oli vuosia ongelmallinen iho ja kasvoni oli hieman myös arpeutuneet. Luulen, että se johtui osittain stressistä ja huonommista elintavoista. Yksi syy ihoni parantumiseen on myös se, että löysin ystäväni avulla joka opiskelee kosmetologiksi ja tekee nykyään myös hoitoja kotonaan Oulun kiviniemessä itselleni hyvän luonnonkosmetiikka sarjan ja sen rinnalle myös toisen luonnonkosmetiikan sarjan kauneuskonsultti palvelu glamlinin avulla. Olin myös nähnyt aikasemmin somessa monen kehuvan tätä sarjaa. Menin viime tammikuussa ensimmäistä kertaa ystäväni koululle hoitoon ja tuli sen jälkeen tavaksi käydä säännöllisesti siellä ja nykyisin hänen kotonaan. Jo ennen viime tammikuuta olin käynyt silloin tällöin kosmetologilla serkkuni luona joka myös on taitava kosmetologi. Serkkuni tosin opiskelee nykyisin sairaanhoitajaksi, niin ei tee enään niin paljon kosmetologin töitä. Nykyisin huolehdin ihostani todella hyvin ja säännöllisesti. Olen sitäkin tosin tehnyt jo muutamia vuosia, mutta ennen tätä vuotta hieman vääränlaisilla tuotteilla. Esimerkkinä voisin kertoa, että puhdistin ennen kasvoni kasvogeelillä kunnes serkkuni kertoi minulle viime joulukuussa, että kannattaisi käyttää puhdistusmaitoa tai vaahtoa jota myös ystäväni suositteli myöhemmin, kun olin jo tähän serkkuni kehoituksesta siirtynyt. Luulen, että täydellinen läpimurto ihoni parantamisessa tapahtui viime kesänä, kun aloin ystäväni suosituksesta käyttämään hänen kotonaan käyttämää luonnonkosmetikka sarjaa ja glamlinin tarjoamia luonnonkosmetiikka tuotteita. Ystäväni myös kertoi, että minun ja ihan kaikkien muidenkin olisi hyvä käyttää seerumia kasvovoiteen alla. Otin testiin hänen myymänsä seerumin ja olin myyty. Nämä kaksi luonnonkosmetiikka sarjaa joita tässä hehkutan ovat siis täysin suomalainen Anumati Naturals ja baltialainen Madara. Näiden kahden luonnonkosmetiikka sarjan lisäksi jos nostaisin yhden hyvän synteettisesti tuotetun sarjan, niin se olisi ranskalainen clarins jota olen tykännyt myös käyttää ja varsinkin matkoilla, kun heillä on hyvät matkakokoiset tuotteet valikoimissa. Tällä hetkellä minulla onkin ollut käytössä vaihteeksi myös päivittäisessä ihonhoidossa clarinsin kasvovesi. Näiden mainittujen tuotteiden lisäksi aloin myös kesällä puhdistamaan kasvojani vauvojen/lasten puhdistusliinoilla. Todella hyvä kikka jos haluaa koko naaman meikeistä varmasti puhtaaksi. En ollut ennen näitä liinoja edes huomannut, kuin paljon meikin rippeitä jää kasvoihin. Nämä liinat maksaa kaiken muun hyvän lisäksi vain noin 2€. 

6FBDD2A0-0B07-4B78-89D0-9F9CA9DAF87E.jpeg

Tässäpä Madaran purifying foam ja clarinsin Toning lotion with camomile , eli puhdistusvaahto ja kasvovesi jota käytän tällä hetkellä. 

19AD4DC3-5C35-488B-BD29-4FBF2DBE690B.jpeg

D10C0959-1E03-4EA9-9CF5-956A7654C768.jpeg

Ja tässä anumati naturalsin  balancing herbal serum ja madaran deep moisture cream day, eli seerumi ja päivävoide. Käytän tosin myös tuota voidetta yövoiteena ja glamlinin kauneuskonsultti myös kehotti siihen kun sain tuotteen heidän kauttaan. 

A6D5A98A-7804-485C-B9BB-FD02ED225713.jpeg

Loppuun lisäsin vielä kuvan yli ihanasta kosmetiikka joulukalenteristani jonka päätin viimein tänä jouluna hankkia. Elikkä kyseessä on the body shopin joulukalenteri. Sitähän sitten availlaan ylihuomisesta lähtien. Huomenna meillä olisi työporukan kanssa pikkujoulut. Minä tosin aion juhlia nätisti, kun olen lauantaina töissä. Elikkäs suunnitelmissa nauttia hyvästä ruuasta ja esityksestä Riossa.

527B1689-F468-4162-87C7-C9128149CEAA.jpeg

Hyvää joulukuun vaihdetta, Niina 

Kauneus Iho Testit

If you can dream it, you can do it.

5F724380-F39A-4693-8A2C-62816B4E6D79.jpeg

9DA48FB3-22C0-434F-AC79-4A9D2140A5C3.jpeg

Vai voinko? Tämä Walt Disneyn ajatus kyllä on hyvin kannustava ja voimaa antava, mutta meneekö se todella niin? Sanottakoon vielä se ennen sen syvällisempiä pohdintoja, että näköjään tämä maanantai on sittekin minulle hyvä päivä, kun jo kolmatta kertaa kirjoitan ja huomannut tässä viime kuukausina, että energiaa on monesti enemmän kuin muina arkipäivinä. Tänään siis kuten monina muinakin päivinä olen miettinyt omia haaveita ja tavoitteita. Tuntuu siltä, että ne vaan lisääntyy vuosi vuodelta, kuin joinakin aikaisempina vuosina ei ollut niin väliä mitä tulevaisuudessa tulee tapahtumaan ja elin vaan hetkessä huoletonta nuoruutta ja ajattelin, että kyllä ne asiat selkiintyvät ilman suurempia suunnitelmia. Nyt olen kuitenkin huomannut, että juurikin ne haaveet ja suunnitelmallinen elämä on sitä mikä minua inspiroi ja varmasti monia muitakin. No ehkä toiset ovat impulsiivisempia ja eivät tee aivan niin tarkkoja suunnitelmia kuin minä. Mainitsin myös yhdelle ystävälleni tuossa muutama viikko takaperin, että tykkään tehdä suunnitelmia. Muutan niitä myös kun huomaan, että elämässä ei voi kaikkea suunnitella, mutta aina kuitenkin mulla on joku suunta tai haave jota tavoittelen. Tykkään muutenkin nähdä etukäteen vaivaa ja järjestää esimerkiksi juhlia tai matkoja. Monet ystäväni ovat olleetkin tyytyväisiä, kun tietävät että olen matkan suunnitellut. 😀 Tietenkin otan myös toiset huomioon ja en suutu jos kaikki ei mee niin kuin olen ajatellut. Tällä hetkellä mitä olen ajatellut omissa haaveissani olevan olisi opiskella joskus jotain muuta, mille olen aikoinani valmistunut. Olen jo ehtinyt sitäkin tavoitella, mutta en ole vielä onnistunut ja toisaalta en ole satavarma, että olisin oikealle polulle ollut menossa. Toisekseen haaveena olisi oppia kieliä. Opiskelen tällä hetkellä jo monta kertaa mainittua ranskaa ja englannin kielentaitooni en myöskään ole vielä tyytyväinen. Kolmanneksi olen ajatellut, että haluaisin oman kodin ja perheen joskus. Monilla sekin haave on ollut jo lapsesta, mutta minulle se tullut vasta viime vuosina. Neljänneksi en koe, että olisin nähnyt vieläkään maailmaa riittävästi niin haluaisin nähdä maailmaa lisää ja aina on vähän mielessä pyörinyt, että haluaisin asua edes hetken ulkomailla. Eilen sain päähäni, että haluan ehdottomasti reilun vuoden päästä viettää uutta vuotta muualla kuin Suomessa ja varsinkin Oulussa. Välillä tuntuu jopa siltä, että haaveilen Oulusta muuttamista ihan sama minne, mutta sitten on niitä hetkiä kun viihdynkin täällä hyvin. Viidenneksi olen alkanut haaveilemaan uudesta harrastuksesta, mutta en ole vielä varma mikä sekään olisi. Toivottavasti joulun jälkeen se olisi tiedossa. Olisihan nuita haaveita, mutta nähtäväksi jää vaan se, että pystyykö niitä toteuttamaan vai muuttuuko ne taas. 

1752E395-80A1-4AE9-BE03-08823AB2297B.jpeg

Tässäpä yksi kuva toissa viikonlopulta, kun olimme työporukan kanssa Kemissä virkistymässä ja pitämässä aikaisia pikkujouluja. Nyt olen viikonloppuna lähdössä ystäväni kanssa Helsinkiin katsomaan Jenni Vartiaista Hartwall-areenalle. Odotan kyllä tätä paljon ja varsinkin sitä, että päästään taas yhdessä laittautumaan iltaa varten ja nauttimaan! Hyvää viikkoa ja yritetään pysyä positiivisina vaikka ulkona on melko harmaata ja pimeää. 

 

 

6F398A70-0EA6-4506-AB03-B3134411CE50.jpeg

Xoxo Niina

Suhteet Oma elämä Ajattelin tänään Syvällistä