Lopputulos

Sitten selfieitä kehiin: ensin puhdas lopputulos (kaksi ylintä kuvaa) ja sitten lisätty ripsiväriä ja huulipunaa (ne kaksi alempaa kuvaa). Ei siis mitään pohjia ihossa. Aika hyvä ollaakseen nelikymppinen nassu vaikka itse sanonkin. Mulla on hyvä mieli ja se näkyy ulospäin (I think).

IMG_5158.JPG

IMG_5160.JPG

IMG_5162.JPG

IMG_5164.JPG

Juu, silmäpussit näkyy hymyillessä… Pitäisköhän lopettaa turha hymyily?!

Kauneus Iho Meikki

Operaatio pärstän puunaus

Eilisen masennuspäivän jälkeen tuntui tärkeältä aloittaa tänään alusta. Ihan ensinmäiseksi naama kuntoon! Tosi pinnallista, joo, mutta sielu sai jo terapiaa eilen illalla, mies tarjosi teetä ja sympatiaa päästyään töistä kotiin 🙂

Minulla on melko hyvä iho ikäisekseni mutta ongelmiakin on aina välillä. Näin talvisin kuivaa ja herkkää ihoa kiusaavat extrakuivat läiskät pitkin kasvoja. Jos ne jättää ilman huomiota, läiskät alkavat hilseillä. Meikkaaminen, vaikka sen sanotaan suojaavan kasvoja talvikylmältä, käy silloin mahdottomaksi koska en pidä peittävistä meikkivoiteista. 

Jos läiskiin käy kuitenkin käsiksi heti kun naamaa alkaa kiristellä, niin ne pysyvät kytevinä eivätkä puhkea kunnolla. Sain äidiltäni virheostokseksi tuomitun Exuviancen Triple Dermabrasion face polishin. Ensimmäisellä kokeilukerralla ajattelin että, wou! Tuntui siltä, että tässä kuorinnassa lähti ainakin päällimmäinen ihokerros kokonaan yhdessä minuutissa. Sitten hoksasin laittaa kuorinnan jälkeen kosteuttavan naamion, nyt testissä Lidlin superhalvan Cien-sarjan Intensive moisture for dry skin. Sitten päälle kasvoöljyä, itse tiputtelen viimeisiä pisaroita The BodyShopin vaaleanpunaisesta Vitamin E-öljystä. Tämän päälle vielä tavallinen päivävoide, kasvoni tarvitsevat todella paljon kosteutusta tämän Exuviancen superkuorinnan jälkeen. 

IMG_5156.JPG

Lopputulos onkin sitten todella heleä ja kaunis iho 🙂 sitä odotellessa!

Kauneus Iho