En jaksa, jään kotiin

 

Voi kukkukökkö. Huomenna olisi luento ja minun ja koiran pitäisi olla jo junassa matkalla Nynäshamniin lautalle. Vaan ei, täällä me tönötetään vielä kodin lämmössä. Katsokaas, kun ulkona sataa suojalunta vaakasuoraan ja on pimeää ja kurjaa. Ja kun meitä ei niin sitten yhtään huvita. 

Niinpäs me sitten tehtiinkin sellainen temppu, että jäätiin vielä pariksi päiväksi kotiin. Torstaina on pakollinen kenttämittausharjoitus. Siihen saakka me ollaan kotona ja leivotaan sahrami-valkosuklaapullia ja tunnetaan jotenkin kamalan huonoa omaatuntoa.

IMG_4989.JPG

 

Suhteet Oma elämä Mieli Opiskelu

Kipin-kapin kasvohoitoon

Onneksi, onneksi varasin itselleni kasvohoidon. Omaan melkolailla kuivan (ja omasta mielestäni herkän) ihon, johon tulee kuivaan talviaikaan ihania hilseileviä läiskiä. Kun suosin melko ohutta ja näkymätöntä meikkiä, ei näitä läiskiä voi meikata näkymättömiin vaan ne pitä tehohoitaa pois. Pahimmat kuivat kohdat ovat yleensä silmäluomissa ja nenänpielissä (omituista?) mutta tänä vuonna ongelma-alueeksi on muodostunut leuka ja kulmakarojen väliin jäävä iho. Olen kuorinut ja kosteuttanut, laittanut naamioita ja hädän hetkellä Elisabeth Ardenin 8 Hour Creamiäkin (auttaa yleensä ihan mihin vain) mutta ei.

No, toivottavasti luottopaikkani Odenplanin Kroppscompagnietin ihana Kosteuttava kasvohoito (Fuktgivande ansiktsbehandling) auttaa tilanteeseen. Sen pitäisi ainakin piristää mielialaa ja suoda mukava hemmotteluhetki. Kroppscompagniet on pieni mutta tunnelmallinen hoitola, olen käynyt täällä useamman vuoden ajan säännöllisesti. Kaikilla kosmetologeilla on korkea ammattitaito ja miellyttävä tyyli tehdä työtään. Asiakkaan kanssa jutellaan tarvittaessa mutta voi myös olla kaikessa rauhassa hiljaa. Kaikkiin kasvohoitoihin kuuluu hierontaa, joka tehdään aivan ihanan rentouttavasti. Värjäytän myös kulmani ja ripseni täällä, ikinä ei tarvitse pelätä että väriaineet jäisivät kirveltämään silmiä. Paikka käyttää myös paljon Maria Åkerbergin ekotuotteita. Lämmin suositus mikäli olette Tukholmassa päin ja pientä hemmotteluhetkeä vailla!

Screen Shot 2016-11-28 at 12.32.08.png

                                                                          Toivekuva, kuvakaappaus Christina Hendricks – Pinterest.

 Ehkäpä musta tuleekin näin freesi? Toivossa on hyvä elää, juuri nyt en pysty keskittymään muuhun kuin siihen tosiseikkaan että löysin juuri ison finnin leukani alta (kuinka on mahdollista saada finni helttaan?!).

Kauneus Iho Testit