Kick-start Monday

Aikataulut on buukattu vuodenvaihteeseen ja beyond, eli nyt vaan rullataan täysillä. Minä lähden käyntiin parhaiten kahvilla (yllätys) ja power woman-musalla. Mun maanantaiaamu, eli juuri siis spesifisti maanantaiaamu, aloittaa viikon fiinisti jos olen itsekin ihanaakin ihanampi, eli katson meikin kuntoon, tukan fluffisti nutturalle päälaelle ja suosikkimekon päälle. I’m pretty and I know it, ready to rule the world. Luukuta näitä ja voimaannu!

https://www.youtube.com/embed/Djkq5Z7h8zc” width=”854″ height=”480″ frameborder=”0″>

Suhteet Oma elämä Musiikki

White trash warning

Eikös se ole niin, että kaikenlaisilla mietelmälauseilla, -tauluilla, -koruilla tms. on nykyään kamala white trash-varoitus?

Ehkä niin, ovathan ne hiukan korneja välillä, etenkin jos on tapahtunut fataalia yliviljelyä, mutta joskus ne vain ah-niin-hyvin muistuttavat tärkeistä asioista.

Carpe diem siis oma elämäsi eli tartu hetkeen!

Katso rakastasi ja sanon hänelle, että ”rakastan sinua”. Älä vain ajattele sitä, kukaan meistä ei lue ajatuksia.

Suunnittele nyt ensiviikon ruokalista ja käy kaupassa. Nyt on hyvä hetki etsiä reseptejä, jotka haastavat ja ilahduttavat koko perhettä. Katso, että listassa on kaksi lihaa, kaksi kalaa/kanaa ja yksi vegeruoka. Tunnet heti itsesi paremmaksi ihmiseksi ja viikostasi tulee hiukan helpompi, lupaan sen.

Ystäväsi / naapurisi laittoi viestiä. Älä soita hänelle tai aloita tekstiviestikeskustelua vaan kysy, lähtisikö hän iltakävelylle. 1-on-1, some good old facetime, raitista ilmaa ja ilmaisia askelia. Win-win.

Vaivaako jokin asia sinua? Selvitä se, vie asiaa eteenpäin. Älä anna sen muhia. Pienikin edistysaskel voi merkitä paljon kokonaisuuden kannalta. Jos et uskalla puhua asiasta sen tärkeimmän ihmisen kanssa, voisitko puhua siitä jonkun muun kanssa? Jonkun ihmisen, jolla on anta amielipide mutta jonka mielipide ei ole sinulle niin tärkeä. Naapuri, työkaveri, esimies, koulukaveri.

Oletko huomannut että jostain ystävästäsi on tullut vain ns. Facebook-kaveri? Tykkäätkö hänestä, onko teillä kivoja yhteisiä muistoja? Laita hänelle privaviesti Facebookin kautta, tai meili. Siihen menee vartti ja sinulle tulee hyvä mieli. Jos et saa vastausta niin sitten et saa vastaista. Mitä menetit? Vartin ajastasi? Well, that’s too bad. Eiköhän sinulla ole siihen varaa. Kannattaa yrittää.

Screen Shot 2016-11-20 at 21.12.38.png

Sunnuntai-ilta on ajatuksia varten. Minäkin lopettelen nyt ja menen laittamaan sen fese-viestin 🙂 Over and out.

 

Hyvinvointi Mieli Höpsöä