Päivän postaus

Tämä postaus antoi odottaa itseään. Minua vaivaa pahemman blogg-torka, postauskuivuus. Mun ajatuksen on kuin Saharan autiomaa. Mitään niin radikaalia ei päivän mittaan tapahtunut ja siksipä päivän postaus koskee… päivääni. Heheh.

IMG_6153.JPG

Mielettömän upea aurinkoinen päivä, parvekkeella oli vartin ajan lounaan jälkeen lämpöä ainakin +20. I swear! Ja parvekkeen alla narsissit sen kuin kasvavat.

IMG_6155.JPG

Näettekö kuinka trendikäs olen? Kasvatan omaa kastanjaa. Talven suurin blogitrendi.

IMG_6172.JPG

Tätä kuvaa ei voi ohittaa. Maailman kaunein pieni kirsu joka odottaa Husseaan saapuvaksi kotiin. Rakas Pisara, ei ole suurempaa rakkautta kuin sinun rakkautesi.

IMG_6156.JPG

IMG_6162.JPG

Herkkuja illan Mellofinaaliin eli Snickers-piirakkaan, tässä tulossa suolakaramelli.

IMG_6166.JPG

Aurinko paistoi. Ihanasti, koko päivän. Ja ou tsiisus, miten ryppyinen minusta on tullut? Katsokaa nyt ihmiset tuota Kekkosta kulmieni välissä… Olen lohduton.

IMG_6173.JPG

No okei, pari Cosmopolitania auttaa kyllä kummasti unohtamaan rypyt… Suosikkidrinkki hands down.

IMG_6175.JPG

Suolaisina tarjoiltiin porkkana- ja perunavoitaikinasta leivottuja pasteijoita. Täytteenä jauhelihaa, joko maissilla ja tacomausteella tai herneillä ja valkosipulilla. Pahukset taikinat eivät ollenkaan tehneet yhteistyötä, toinen oli liian löysä ja toinen liian kova. Hikipisaroita valui runsain mitoin = snäksit olivat suolaisia, hahahah.

IMG_6177.JPG

IMG_6184.JPG

And we’re on! Kuka voittaa? Kuka välittää?! It´s all about the show ja siinä ruotsalaiset ovat maailman parhaita. Mellofinaalin väliakti yhdistää juontajat, vuoden kuumimman tv-sarjan SKAMin ja entisen Euroviisuvoittajan A Rybakin… Katsokaa!

IMG_6186.JPG

 

Suhteet Oma elämä Ajattelin tänään

Onnenpäivät

 

Tähän päivään on mahtunut hyvää onnea ja onnistumisia niin monta, että tämä päivä on aivan pakko merkata kalenteriin virallisena ”onnenpäivänä”. Ja mikä parasta, kaikki tapahtuneet onnen asiat ovat olleet pieniä, arkisia hyvän mielen juttuja.

First out, tontin aurinkoisimmassa kulmassa kukki iso lumikello. Koskaan en muista istuttaneeni, mutta kiitos vaan. Taitaa olla aika sitkeätö sorttia, sillä…

IMG_6151.JPG

…tontin lumisemmalla laidalla sai vielä vallan mainiosti kylmennettyä skumppapullon tyylikkäästi lumessa. Talven paras juttu, jos mahdollista talvisin kannattaa suosia magnumkokoisia kuohari- ja shampanjapulloja, kesäisin kun niitä on niin vaivalloista sulloa jääkaappiin viilenemään. Illan juomana on vanha suosikki räppäri-Petterin PLEX, italiainen luomulaatuinen prosecco. Hedelmäinen ja maukas, ei liian kevyt. Jaksaa kantaa ruoankin mukanaan, toisaalta tästä tulee supermaukkaat Aperol Spritzit (kesän suursuosikki!).

IMG_6102.JPG

Tätä kuvaa ei varmaan tarvitse pahemmin selitellä? Avokado-onni, tuo onnista harvinaisin kohtasi minua tänään. Olin varautunut epäonneen as usual ja ostanut vihreitä etelän hetelmiä varmuuden vuoksi tuplamäärän. Avokadolounasleipä, here I come!

IMG_6103.JPG

Puhumattakaan siitä, että sain suurensuuret kehut millintarkoista rakennuspiirustuksistani.

Tämä viikonloppu aloitetaan siis ryminällä ja rinta rotilla! Hyvä minä 🙂

Puheenaiheet Ruoka ja juoma Ajattelin tänään