Mä keitän #mähiihdän tahtiin

Mä keitän

Siel sataa räntää ja mä vaan keitän

pavut kypsyy mä vaan keitän

Lumi loska kertyy mä vaan keitän

Korkkaan lonkun ja vaan keitän

 

Jos nyt keitän vielä nämä pavut kypsiks

oisko sitten lumisade loppu

oisko sitten vielä loskaa

Jos nyt keitän vielä nämä pavut kypsiks

oisko sitten lumisade loppu

oisko sitten vielä loskaa

 

Kiehuu kiehuu

Kiehuu kiehuu

Kiehuu kiehuu

 

Mä taas keitän…

——————————–

Ja tässä oli päivän teema. Ihanan Antti Tuiskun Hiihtää-biisi varioituna päivän paskafiiliksiin. Tähän päivään kuuluu siis papujen keittämistä ja ankaraa mököttämistä plus tietystikin sitä räntälumiloskaa taivaan täydeltä.

IMG_5868.JPG

IMG_5867.JPG

 

Puheenaiheet Höpsöä

Tänään ei ole minun päiväni

Jostain syystä on mieli matalalla tänään. Koulutehtävät ovat levällään, aika kuluu kaikkeen turhaan ja miehenkin kanssa on tullut kinattua. Tekee mieli syödä iso pussi irtokarkkeja, maata sohvalla loppumaton viinilasi kädessä ja toljottaa läpi Sykkeen viimeinen siisoni. Tuntuisikohan sitten yhtään paremmalta?

Jouduimme tekemään ylimääräisen reissun maalle, minä onneton kun unohdin lompakkoni henkkareineen, luottokortteineen päivineen sinne. Talvi oli saapunut yön yli ykskaks. Oli valkoista ja kaunista, ei piristänyt mutta ilahdutti hetkellisesti. 

IMG_5833.JPG

IMG_5841.JPG

IMG_5842.JPG

IMG_5846.JPG

IMG_5849.JPG

IMG_5852.JPG

IMG_5854.JPG

Parempaa päivää teille, ihanaiset!

Suhteet Oma elämä Ajattelin tänään