Veronpalautuspäivän yllätys

Usealla meistä varmastikin tänään kilahti tilille edes jonkun verran rahaa veronpalautusten muodossa. Minä menin aamulla katsomaan tililleni, että olivatko ne reilut 400 eur jo tulleet. Ja olivathan ne. Mutta summa olikin parempi lähes 550 eur. Muistin siis oman summani väärin. Tuo reilu 400 eur taisi tulla vuosi sitten.

Maksoin tuosta summasta pois yhden isomman laskun ja se lasku ei enää minua häiritse. Ja kiitos veronpalautusten ei palkkapäivän odottelu tunnu ollenkaan pitkältä. Pärjään hyvin sinne asti. Asiat siis ihan hyvin.

Eilen saamastani toisesta koronarokotteesta ei ainakaan vielä ole tullut sen pahempaa oiretta kuin, että pistokohta on ollut hieman kosketusarka, mutta ei kuitenkaan varsinaisesti kipeä. Toivottavasti oireet tähän jäävätkin.

Tänään en ole tehnyt mitään ihmeitä. Aamupäivällä kävin kaupassa ja iltapäivällä pojat tulivat käymään. On kiva, kun he käyvät täällä aina kerran viikossa. Syödään, jutellaan ja lajitellaan legoja. Nyt jo todella näyttää, että homma on edennyt. Jee!

Tänään olen huomannut olleeni pitkän pätkän töissä. Olisi kiva, jos huomenna vielä olisi vapaa, mutta ei voi mitään, kun olen halunnut loput vapaat tiettyihin kohtiin. Ei auta muuta kuin mennä sillä suunnitelmalla, minkä on saanut. Päivä kerrallaan eteenpäin niin kyllä se siitä.

Hyvää illanjatkoa ja nähdään!

-Sanna-

 

Kuva on Pixabaysta!

Puheenaiheet Oma elämä Mieli Ajattelin tänään

Olen täysrokotettu!

Nyt on sitten kaksi koronarokotusta saatuna. Kävin tänään seitsemän päivän työputken jälkeen saamassa työterveydessä rokotuksen. Vielä ei ole ollut mitään oireita. Ja muutenkin vointi on ihan hyvä.

Kotiin päästyäni huomasin, että menkatkin alkoivat. Joten suurin osa vaivoistani seuraavien päivien aikana todennäköisesti johtuvat niistä.

Nyt illalla en tietenkään ole tehnyt mitään raskasta. Aloitin katselemaan Netflixsarja Virgin Riveria. Tykkäsin ja katsoin heti kolme jaksoa peräkkäin. Niiden jälkeen meditoin.

Nyt vähän jo väsyttää. Taidan kohta mennä nukkumaan. Huomenna on onneksi vapaapäivä joka onkin sitten ainoa lajiaan tällä viikolla. Mutta kyllä sitä jaksaa, kun menee ihan rauhaksiin päivä kerrallaan eteenpäin.

Hyvää yötä ja nähdään!

-Sanna-

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään