Mistä edes kirjoittaisin?

Istun kotona sohvalla ja mietin, että mitä kirjoittaisin. On alkanut tuntua siltä, että työpäivinä voisi jättää kokonaan kirjoittamatta. Olisiko se parempi?

Voisi kokeilla jonkin aikaa niin, että kirjoitan vain vapaapäivinä. Silloin saisi ehkä tehtyä järkevämpiä postauksia. Tai sitten niissä ei olisi aina samaa sisältöä.

Ehkäpä juuri tämä jokapäiväinen kirjoittaminen väsyttää minua. Ja pohjimmiltani en ole edes sellainen ihminen, joka nauttii olla julkisuudessa.

Sitten on juuri se, että saat välillä ilkeitä kommentteja. Niihin kyllä oikeastaan olen jo elämäni aikana tottunutkin. En oikeastaan välitä niistä.

Kaikkein eniten postaustauoissa minua pelottaa, että menetän lukijani ja blogilistan sijoituksen. Rahaa en menetä, koska ei tästä mitään maksetakaan.

Hmm… Täytyy miettiä, mitä teen. Mutta nyt kyllä menen pesemään hampaat ja nukkumaan!

Hyvää yötä!

Nähdään!

-Sanna-

 

Kuva on Pixabaysta!

Suhteet Oma elämä Mieli Ajattelin tänään

Elämää helteiden välissä

Täytyy kyllä sanoa, että tämän blogin sisältö on ollut viimeaikoina aika tylsää. Voisiko siis sanoa, että minun elämäni on aika tylsää. Tänään olen ollut vapaalla. Mitä sitten olen tehnyt tänään?

Nukuin aamulla pidempään ja olinkin väsynyt, kun en saanut nukuttua päiväunia työpäivän jälkeen. En nukahtanut, vaikka katselin Outlanderia sohvalla maaten suihkunraikkaana ja maha pulleana. Myöhemmin sitten kävin hakemassa varastosta tavaraa, jota hinnoittelin kirpputorille viemistä varten.

Tänään sitten kävin aamupäivällä kaupassa äitini ja veljeni kanssa. Ostin pari kassillista ruokaa, koska pojat tulivat iltapäivällä lajittelemaan legoja. Ennen sitä kävin viemässä kirpputorille tavaraa, vähän jotain.

Iltapäivä ja ilta kuluivat legoja lajitellessa. Täytyy sanoa, että on siinä homma joka jatkuu ensi viikolla.

Loppuviikko minulla kuluu niin, että olen kaksi iltaa töissä ja sitten minulla on viikonloppu vapaata. Tuolloin minulla on treffit miesystäväni kanssa. On kiva nähdä häntä. Ikävä on jo. Hän on tärkeä ja rakas minulle. Hyvä ystävä. Ja ollaanhan me jo aika paljon kaikkea koettu yhdessä. Tykätään toisistamme.

Nyt nautin hetken siitä, että on hiljaista. Laitoin radionkin kiinni. Ei joka hetkeä aina tarvitse täyttää jollakin äänellä. Joskus on hyvä vaan olla hiljaa. Kirjoittamisesta en silti halua luopua. Tykkään tästä ja tämä on minulle tärkeää.

Hyvää loppuviikkoa teille!

Nähdään!

-Sanna-

Kuva on Pixabaysta!

Suhteet Oma elämä Mieli Ajattelin tänään