Asunnon lämpötila tänään +30 astetta

Lämmintä riittää ja alkaa tuntua, että loppua ei tälle lämmölle näy. Koko ajan on lämpimämpää, joten tietysti täällä asunnossakin on koko ajan lämpimämpää. Tänään ensimmäisen kerran lämpötila on kohonnut nyt illalla +30 asteeseen.

Olen pitänyt ikkunaa ja parvekkeen ovea kiinni sekä tietty verhoja. Ja nyt taas tuuletan asuntoa, kun ulkona viileämpää kuin sisällä. Näin sitä mennään päivä kerrallaan eteenpäin.

Nyt juuri tämä ei tunnu loppuvan koskaan, mutta todellisuushan on se, että eivät nämä kelit loputtomiin jatku. Kohta taas saadaan palella.

Viilenemistä odotellessa minä suojaudun liian kuumalta säältä enkä todellakaan rehki yhtään enempää kuin on pakko. +30 asteen säähän tulee suhtautua ihan samalla lailla kuin -30 asteen säähän. Ei ole +30 yhtään turvallisempi ulkoilusää kuin -30. Kun on mittarissa +30 astetta voi silloin ihan hyvällä omalla tunnolla istua kotona katselemassa sarjoja, jos siltä tuntuu. Niin minä tein. Ja vasta illalla kävin uimassa ja ihan kävellen menin.

Muistakaa juoda tarpeeksi!

Nähdään!

-Sanna-

 

Kuva on Pixabaysta!

Puheenaiheet Mieli Ajattelin tänään Uutiset ja yhteiskunta

Yövuorojen jälkeen vapaille

Muutama yö tullut taas valvottua töissä ja nyt sitten on kaksi vapaapäivää edessä. Lämmintä säätä ainakin riittää. Tällä hetkellä odottelen, että ulkona vielä vähän jäähtyisi niin avaan ikkunan ja parvekkeen oven. Saa taas yöllä tuulettaa asuntoa.

Sain päivällä nukuttua ihan hyvin eilen ja tänään. Jossain vaiheessa laitoin ikkunan kiinni, kun tajusin, että alkaa olla liian lämmintä pitää ikkunaa auki. Sitten olen ollut täällä tuuletin päällä.

Tosin koko iltaa en ole ollut kotona. Kävin Prismalla vilvoittelemassa. Söin siellä pizzan ja tein ruokaostokset. Kylläpä viilensikin kivasti.

Sitten annoin mahan laskea ja katsoin jakson Outlanderia. Tämän jälkeen olikin hyvä lähteä uimarannalle vilvoittelemaan veteen ja sen jälkeen paistattelemaan ilta-aurinkoon.

Huomenna en aio tehdä oikeastaan mitään. Katsotaan, mitä jaksaa tehdä. Huomenna taitaa olla vielä lämpimämpää kuin tänään. Joten en ainakaan aio rehkiä yhtään enempää kuin on pakko.

Hyvää illanjatkoa ja nähdään!

-Sanna-

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään