Minä jatkan maskin käyttöä bussissa

Tampereella ei enää tarvitse käyttää maskia bussilla liikkuessaan. Sen sijaan suositellaan maskinkäyttöä. Minä aionkin siis jatkaa edelleen maskinkäyttöä, kun liikun bussilla. Tämä koronakurjuus ei todellakaan ole vielä ohi.

Jatkan maskin käyttöä ainakin niin kauan kuin työnantajani ohjeistaa käyttämään maskia sairaalaan saapuessa ja poistuessa.

Toki välillä maskin pitäminen tuntuu ihan turhalta esim. silloin, kun se kostuu heti vaikket edes tee mitään. No, toivottavasti päästään joskus vielä siihen tilanteeseen ettei maskeja enää tarvita. Ehkä sekin aika vielä joskus koittaa.

Mutta sitä odotellessa jaksan kyllä vielä käyttää maskia esim. bussissa.

Hyvää illanjatkoa teille ja nähdään taas!

-Sanna-

Puheenaiheet Ajattelin tänään Uutiset ja yhteiskunta Vastuullisuus

Sääennuste näyttää pahalta

Lämpimät kelit ovat jatkuneet jo pitkään. Suurin osa meistä taitaa odottaa, että sää viilenisi edes vähän. Tänään on kylläkin ollut ihan siedettävä sää. Nukuin päivällä muutaman tunnin ja sen jälkeen kävin uimarannalla. Vesi tuntui tänään viileämmältä kuin eilen illalla. Ja ikkunoita ja parvekkeen ovea on voinut pitää auki. Ulkoa puhaltaa virkistävä kesätuuli. Olo on siis ihan hyvä tällä hetkellä.

Katselin seuraavien päivien sääennusteita ja pahalta näyttää. Koko alkuviikon ajan on erittäin lämmintä keliä luvassa. Eli ei siis tarvitse ensi viikollakaan jaksaa tehdä mitään muuta kuin nukkua päiväunia ja käydä uimassa. Ja muistaa juoda ja vähän syödäkin, jos kohta enää mikään maistuukaan miltään.

No, minun selviytymiskeinoni on nukkuminen ja uiminen, joten sitten vaan teen vapaa-ajallani, mitä keho milloinkin pyytää minua tekemään. Nukun, kun väsyttää ja menen uimaan silloin, kun siltä tuntuu. Edelleen siis päivä kerrallaan eteenpäin itseään kuunnellen.

Jaksamista kaikille meille seuraavaan viikkoon ja nähdään taas!

-Sanna-

Kuva on Pixabaysta!

Puheenaiheet Mieli Terveys Ajattelin tänään