Lauantai-illan huumaa

Eipä tässä tänään ole mitään kovin ihmeellistä tehnyt, mutta tuntuu, että olen vähän rentoutuneempi nyt, kun olen saanut olla vaan.

Treffit on menossa. Ollaan syöty ja katsottu telkkua. Nyt väsyttää jonkin verran niin en nyt tänään käytä enempää aikaa tähän kirjoittamiseen vaan menen kohta jo nukkumaan.

Lauantai-illan lauluohjelmat on kyllä hyviä. Ei ole helppoa arvailla näitä ainakaan näin väsyneenä. Mutta ainakaan en ole ainoa, joka arvailee väärin. Se on lohdullinen tieto minulle.

Toivotan teille siis hyvää yötä ja nähdään taas!

-Sanna-

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään

Viikonloppuvapaa on alkanut

Nyt on hyvä, kun viikonloppuvapaa alkoi. Olin ihan väsynyt, kun pääsin kotiin ja päätäkin särki. Otin särkylääkkeen ja menin pötkölleen. Torkahdin hetkeksi ja kyllä särky sitten jo hellitti. Menkoista johtuvaa oli minun päänsärkyni. Vähällä pääsin siinäkin tässä kuussa. Päänsärky kesti vähemmän aikaa kuin yleensä.

Kävin kaupassa ostamassa ruokaa viikonlopulle. Ostin myös shakkipelin ja pelikortit. Kun pelaa niin pysyy pääkin paremmassa kunnossa. Ei ole vaikeutta suorittaa erilaisia asioita ja pää kestää paremmin paineita. Suosittelen pelaamista muillekin. Ja siis tosiaan ihan lautapelien pelaamista jne. Koska olet viimeksi pelannut?

Nenäpäivän suoraa lähetystä katselen TV1 nyt. Kohta jo nukkumaan, että jaksaa herätä treffeille. Kiva viikonloppu siis tulossa.

Hyvää yötä ja nähdään!

-Sanna-

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään