Väsyneenä turhautuu helposti

Huomaan taas tänään illasta aamuun vuorojen jälkeen olevani aikas väsynyt. Ei oikein saa mitään järkevää tehtyä ja torkkujakaan ei saanut otettua. Tällaista tämä aina on.

Uutisissa kerrotaan, miten koronatilanne jälleen kerran on menossa huonompaan suuntaan. Sinänsä se ei ole mitenkään yllättävää, kun kaikkia rajoituksia on löysätty. Ihan on ollut odotettavissa tämä. Kovin turhauttavaahan se vaan on.

Kyllä sitä jo haluaisi elää ja olla niin kuin ennen. Mutta ei se taida vaan mennä niin kuin haluaisi. Pitää vaan hyväksyä uusi normaali. Vaikkei haluaisikaan.

Nyt odotan viikonloppua ja treffejä. On vapaa viikonloppu ja treffit siis. Se on hyvä juttu. Ja menkatkin jo huomenna ohi. Menivät tällä kertaa ohi jotenkin huomaamattomasti. Hyvä niin.

Taidan mennä nukkumaan jo niin viikonloppukin tulee sitten nopeammin. Vielä huomisen kun jaksaa töissä painattaa. Sielläkin riittää kaikenlaisia asioita niin paljon, että ei niille loppua näy. Pitää valita aina ne oleellisimmat asiat hoidettavaksi ja keskittyä niihin, että hommat etenee.

Hyvää yötä ja nähdään!

-Sanna-

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään

Oletteko joskus joutuneet laskuhuijatuksi?

Syyskuussa sain sähkön kulutuslaskun, 8,25 eur. Maksoin sen 15.9.21 palkkapäivänä ajallaan. Laskun eräpäivä taisi olla 29.9.21. Lasku on toteutunut ja mennyt jollekin tilille eri pankkiin kuin minulla on.

Sain laskusta perintälaskun muutama viikko sitten. Tarkistin maksaneeni laskun kyllä. Laitoinkin perintätoimistolle tästä viestin ja kuitin menemään. Mutta vastaukseksi tuli, että kyseessä ei kuulemma ole sähköyhtiön tili.

Tiedustelin asiasta vielä sähköyhtiöltäkin ja vastaus oli sama. Ei ole heidän tili. No, maksoin perintätoimiston laskun, jotta sähköt eivät katkea.

Tiedustelin pankista asiaa. He eivät näe, kenen kyseinen tili on ja selvitys maksaisi 15 eur. Annan asian olla, koska ei ole järkeä maksaa 15 eur saadakseen 8,25 eur takaisin. Oletteko eri mieltä?

Tänään sain myös uuden sähkölaskun ja todellakin soitan huomenna sähköyhtiön asiakaspalveluun ja varmistan, että laskussa on heidän tilinumeronsa. Ja kyllä ärsyttää tässä laskussa oleva 5 eur muistutuslasku edellisestä laskusta.

Minun tapauksessani kyseessä on pieni summa, mutta joku muu on voinut menettää enemmän. Onko sinulle koskaan käynyt näin?

Hyvää yötä ja nähdään!

-Sanna-

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään