Rentouttava sunnuntaivapaa

Kylläpä onkin ollut tänään rentoutunut olo. Eilen olin ihan nuupahtanut illalla ja meninkin ajoissa nukkumaan. Nukuin pitkät yöunet ja tänään on sitten taas ollut ihan normaali olo.

Olen tehnyt kaikenlaista, mutta en siivonnut. Jätin sen ihan tarkoituksella huomiselle. Olen siis aika hyvin tehnyt tänään kaikkea rentouttavaa ja sain menkatkin vihdoin alkamaan. Ne olivatkin jo usean päivän myöhässä, 6 päivää. Kaikenlaisia ajatuksia ehti tulemaan menkkoja odotellessa. Mutta siis arvelin niiden olevan stressin vuoksi myöhässä. Minulla se vaikuttaa kyllä.

Tänäänkin menen ihan mielelläni nukkumaan ajoissa niin pääsen sitten huomenna ylös hoitamaan asioitani heti aamusta. Saan sitten mahdollisimman paljon hyötyä arkivapaasta. Nautin, kun saan tehtyä kaikkea. En kuitenkaan unohda rentoutumista vaan teen myös huomenna rentouttavia asioita. Niin kuuluu vapaapäivänä ollakin.

Nyt hyvää yötä ja nähdään taas!

-Sanna-

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään

Ihanaa, kun on vapaata

Nyt sitten olisi kaksi vapaapäivää edessä. Työputki tuli taas tehtyä päättyen kahteen yövuoroon. Ihan väsynythän sitä nyt on, mutta kyllä tässä vähitellen taas toipuu työn rasituksesta.

Tänään oli outo tilanne illalla täällä kotona ollessani, kun joku soitti ovikelloani. En avannut ovea. En edes mennyt katsomaan, että kuka oven takana oli, koska en odottanut kenenkään tulevan käymään. Kukaan ei nimittäin tule nykyään kyläilemään ellei sitä ensin ole sovittu. Ja jos se olisi ollut joku tuttu niin olisihan hän sitten ollut minuun yhteydessä jotenkin, kun en avannut.

Todennäköisesti siis kyseessä joku kaupustelija tms. Niitä on aina joskus liikkeellä. Ihmettelen vaan, miksi joku viitsii liikkua soittelemassa toisten ovikelloa nykypäivänä. Harva kuitenkaan avaa oveaan, jos ei odota vieraita.

Nyt väsyttää sen verran, että en kirjoita enempää tänään. Huomenna on taas päivä uusi. Hyvää yötä ja nähdään!

-Sanna-

 

 

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään