Lumi tuli ja meni

Töissä huomasin ikkunasta ulos katsoessani, että siellähän sataa lunta. Ajatus valkoisesta maasta tuntui mukavalta iltaa ajatellen. Olisi valoisampaa mennä kotiin. Tykkäisin, kun olisi vähän lunta. Silleen juuri sopivasti, valaisemaan tätä pimeyttä.

No niin kuin arvata saattoikin niin eihän sitä lunta enää ollut, kun pääsin töistä. Ihan oli musta maa. Mikä pettymys!

Bussin vaihtokaan ei onnistunut niin kuin piti. Siksi kävin iltapalalla Hesburgerissa. Kotona join vain teen. Mutta aikataulu pitää ja nyt onkin aika lopetella tältä päivältä. Aion tehdä sen yhden joogaharjoituksen vielä ennen nukkumaanmenoa.

Hyvää yötä ja nähdään!

-Sanna-

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään

Asiat ovat menneet eteenpäin

Viime viikolla stressasin asioita, jotka minun piti saada hoidetuksi ja mielestäni asiat etenivät hitaasti. No, nyt kun tilannetta tarkastelee niin kaikki ne asiat ovat edenneet. Ne eivät kuitenkaan ole vielä loppuun asti hoidettuja vaan ovat vaiheessa edelleen. Joten en siis vielä kerro, mitä ne ovat. Ja siis en enää stressaa sillä kyllä ne tulevat vielä hoidetuksi.

Menkkojen alkaminen jotenkin toi taas sen tunteen, että kyllä minä tästä taas alan jaksaa. Olenkin tehnyt joogaharjoituksia eilen ja tänään tunnin ajan. Tunsin oikein, miten hyvää se kropalleni teki ja vatsakin toimi taas paremmin. Nyt vaan yritän ehtiä/ jaksaa tehdä työpäivinä edes yhden lyhyen joogaharjoituksen päivässä. Se on ihan realistinen tavoite.

Tänään olen ollut ihan väsynyt koko päivän, koska heräsin aikaisin, jotta pääsin heti aamusta hoitamaan yhden niistä asioista. Aikainen lintu madon nappaa ja minä siis sain asiaani eteenpäin.

No, eipä minun tarvitse yöllä valvoa nyt eli siis voin mennä nukkumaan. Hyvää yötä ja nähdään!

-Sanna-

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään