Totaalinen väsymys

Nyt kyllä väsyttää taas. Ehkä se tosiaan johtuu liian vähästä liikunnasta. Ja olen taas syönyt liikaa sokeria. Elo-lokakuu menivät aika hyvin liikunnan ja ruokavalion suhteen ja sain taas pitkäaikaissokerinkin kuntoon.

Nyt olen lipsunut ihan liikaa. En ole kävellyt tarpeeksi enkä ole juurikaan jumpannutkaan. Olisi siis aika tsempata taas itsensä kuntoon.

Tuntuu, että sitten, kun annat vähän periksi niin heti jo loppuu kaikki yritys. Ei siis pidä luovuttaa vaan jatkaa paremman terveyden puolesta taistelua.

Fyysinen ja psyykkinen puoli kulkevat rinnakkain. Treenaamalla toista autat myös sitä toista puolta. Tämä on hyvä muistaa!

Mutta nyt menen kohta jo nukkumaan, sillä lepo on yhtä tärkeää kuin oikea ravinto ja liikunta.

Hyvää yötä ja nähdään!

-Sanna-

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään

Hitaasti etenee asiat

Tänään sain yhden asian hoidettua pois alta. Muut eivät ole edistyneet. Voitte kuvitella, miten minua stressaa, kun en saa näitä hoidettua nopeasti. Minun ei kyllä yhtään kannattaisi stressata sillä en halua saada esim. aivoinfarktia tästä johtuen.

Katkeruus sisälläni alkaa nostaa päätään, kun muut saavat helpommalla esim. nämä asiat hoidettua. Harmittaa, että miksi juuri minun pitää aina olla se, jonka asiat vaikeutuvat. Huolimatta siis siitä, että toimin oikein ja olen aina ajoissa liikkeellä.

Elämä ei ole reilua aina, mutta miksi sen pitää aina samaan aikaan junnata monessa eri asiassa. Tämä on todella ärsyttävää ja väsyttävää enkä siksi jaksa kirjoittaa tänään enempää.

Sitten, kun nämä harmituksen aiheuttaneet asiat ovat hoidettu niin kerron teille, mitä ne olivat. Nyt en viitsi, koska ovat vireillä olevia asioita.

Hyvää yötä ja nähdään!

-Sanna-

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään