Harmit tuntuvat kasaantuvan

 

 

Olen tottunut siihen, että yleensä saan kaikki asiat hoidettua nopeasti pois alta, jos siis vain haluan ne hoitaa. Tiedän, miten asiat saadaan hoidettua helposti ja yleensä minulla on hyvin aikaakin hoitaa niitä. Olen ollut ylpeä tästä asiasta.

Viime aikoina minulle on alkanut tulla ihan liikaa asioita, joita en olekaan saanut hoidettua nopeasti pois alta. Näihin asioihin on tullut vaikeutusta, vaikka olen alkanut hoitaa niitä ajoissa ja ihan oikealla tavalla. Tämä harmittaa ja saa ajattelemaan, että kylläpä minua nyt kovistellaan.

Olisi niin kiva, kun kaikki asiat menisivät aina ihan putkeen niin kuin yleensä. Miksi tarvitsee tulla tällaisia asioiden vaikeutuskausia?

No, minä taistelen vaikeutta vastaan ja tänäänkin iltavuoron jälkeen jaksoin vielä viedä muutamaa asiaa eteenpäin ja huomenna jatkuu sama homma. Minä en anna periksi, vaikka kuinka kasautuisi kymmenen asiaa samaan aikaan hoidettavaksi. Olen aina hoitanut asiani ja niin aion tehdä jatkossakin.

Nyt juuri tosin en kaipaa mitään muuta kuin unta, joten hyvää yötä ja nähdään!

-Sanna-

 

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään

Minulle sopii paremmin talviaika

Viime yönä kelloa siirrettiin tunnilla taaksepäin. Eli siis sain yhden tunnin lisää aikaa nukkua. Se tuli minulle ihan tarpeeseen juuri ennen menkkojen alkamista. Mahaan sattuu jo niin kipeästi välillä, että kyllä ne kohta alkavat. Ehkä jo huomenna.

Olen huomannut, että minulle sopii paremmin tämä talviaika. Se sopii hyvin minulle. Joskus jostain lukenut, että talviaika on parempi sydänsairaille ja että keväällä, kun siirrytään kesäaikaan on riski saada esim. sydänkohtaus, jos siihen alttiutta.

No, minulla ei vielä ole diagnosoitu mitään sydänsairautta, onneksi. Ja ehkä vielä voin jotain tehdäkin etten sairastuisi. Mutta mielestäni olisi hyvä, että enää ikinä ei tarvitsisi siirtää kelloja taakse eikä varsinkaan eteenpäin. Ihan turhaa touhua. Ja varsinkin keväällä se uuvuttaa ihmisiä ja on riski sydänsairaille.

Mutta siis nyt on ihan suhteellisen virkeä olo aamuvuoron jälkeen. Katsoin You:n 3.kauden loppuun. En odottanut ihan sellaista loppua kaudelle kuin se oli. Ja 4. kausikin on ilmeisesti jo tekeillä. Aion katsoa senkin. Vaikka siis koko sarjan idea on ihan sairas.

Nyt katselen mtv3 Rosanauha tanssii tähtien kanssa sivusilmällä. Myöhemmin tänään voisin alkaa katsoa Ylen Karppia, joka onkin jo koko 3. kausi näkyvillä YleAreenassa.

Mutta nyt lopetan tämän ajatusvirran tähän. Hyvää yötä ja nähdään!

-Sanna-

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään