Viikonloppu alkaa jälleen

 

Niinpä se tämäkin viikko vaan mennä hurahti ja nyt on sitten taas viikonloppu edessä. Minulla on siis kaksi vapaapäivää tulossa ja väsymystä on jonkin verran. Haluankin käyttää nämä vapaani lepäillen. Tai en nyt ihan koko aikaa lepäillen vaan aion tehdä muutakin.

Aion ainakin siivota. Se on varmaa. Siivoaminen kannattaa aina välillä. En kannata himosiivousta kuitenkaan. Vaan juuri sellaista arkijärkisiivoamista, että hoitaa tietyt asiat aina päivittäin kuntoon ja kerran viikossa tekee ainakin pikasiivouksen. Sitten joskus voi paremmin puunata paikkoja. Ei siivoamiseen kannata liikaa aikaa käyttää. On niin paljon kaikkea muutakin, mitä voi tehdä.

Jumpatakin olisi kivaa. Ehkä jumppaan huomenna vähän tai ainakin teen jonkun meditaatioharjoituksen. Pääsen taas siihen kiinni.

Uskon tämänhetkisen väsymykseni johtuvan menkkojen lähestymisestä. Makeanhimo on myös taas lisääntynyt minulla. Sitä sen taas täytyy olla. Tätä se on aina joka kuukausi.

Tänään ei jaksa enempää niin juttu jatkuu huomenna. Nähdään!

-Sanna-

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään

Kauanko minulla menee blogipostauksen tekemiseen?

Käytän mielestäni aika vähän aikaa näihin postauksiini. En istu koneen äärellä miettimässä, että mitä kirjoitan enkä myöskään viilaa näitä pilkun päälle. Teen tätä ihan täysin harrastelijatasoisesti fiiliksellä ja rakkaudella. Suurin osa päivästäni kuluu ihan täysin muita asioita tehden. Käynhän sentään töissä.

Pitkin päivää teen lähinnä vain ideointia ja joskus en ideoi oikeastaan yhtään mitään. Ja siis kaikki tapahtuu yleensä vain päässäni. Harvemmin teen mitään muistiinpanoja ja suunnitelmia paperille. Postaus kuuluu päivärutiiniini aivan kuin päiväkirjan kirjoittaminen ja se tavallaan ikään kuin tyhjentää mieleni.

Tekee mieli kirjoittaa, koska useimmiten siitä tulee hyvä olo. Joskus ei tule ja sitten teen taas jotain, jotta saisin sen hyvän olon. Mutta en ainakaan yritä liikaa. Kirjoitan postaukset alle tunnissa. Harvoin otan valokuvia. Tähän vuodenaikaan tulee huonoja kuvia.

Uskon useimpien lukijoiden tykkäävän blogissani juuri siitä, että nämä ovat aitoja otteita minun elämästäni. Siitä millaista on elää 40+ elämää ruuhkavuosien jälkeen ennen vaihdevuosia.

Tämän enempää en ehdi tai jaksa blogiin panostaa. Tämä on hyvä näin.

Nähdään!

-Sanna-

 

 

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään