Tällä viikolla on paljon vapaa-aikaa

Uusi viikko alkoi aamuvuorolla. Ensin ajattelin, että miten ihmeessä jaksan nousta neljänä aamuna peräkkäin ylös sängystä klo 04.45. Ajatus siitä tuntui raskaalta. Mutta tänään koti-iltaa viettäessäni olenkin tajunnut, että tämähän onkin ihan hyvä juttu. Minulla on tällä viikolla paljon enemmän aikaa tehdä kaikkea kivaa, kun en ole iltavuorossa koko aikaa.

Joskus olisin vielä valittanut tästäkin, mutta nykyään olen varmaankin kasvanut tarpeeksi aikuiseksi, koska lapsenikin jo sellaisia ovat. Semmoisenkin viisauden joskus kuullut, että vanhemmat kasvavat yhtä matkaa lastensa kanssa. Joten ihan hyvässä vaiheessa olen jo. En ainakaan valita jatkuvasti jostakin asiasta.

Kolme päivää vielä töitä ja sitten on saman verran vapaapäiviä. Odotan jo innolla viikonloppua. Silloin on treffit. On jo ikävä miestäni. Mutta onneksi ei ole montaa päivää, kun nähdään.

Voisi mennä jo nukkumaan niin jaksaa taas huomenna!

Hyvää yötä ja nähdään!

-Sanna-

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään

Tämä blogi on hyvä näin

Minun mielestäni tämä blogi on hyvä juuri näin. Kirjoitan tätä vasemmalla kädellä työn ohessa. Haluan kirjoittaa tätä, mutta en halua panostaa enkä käyttää enempää aikaa tähän. Tämä blogi saa näyttää lukijan silmään minun puolestani vaikka ihan tyhmältä ja huonolta, mutta pääasia on, että itse tykkään tästä.

On juuri niin kuin joku kirjoittikin, että olen rajannut niitä asioita, mitä täällä kerron. En halua kertoa kaikkea. Eli siis kerron aina vain sen, minkä itse haluan ja mikä tuntuu hyvältä. Ja joskus huomaan siltikin kertoneeni ihan liikaa.

Kirjoittaessani näitä en oikeastaan pohdi sitä, että kuinka monta lukijaa tulee ja kommentoiko joku. En mieti myöskään sitä, että miten sijoitun blogilistalla. Oletteko huomanneet, että blogilista on tavallaan niin kuin peli? Onhan se toki ihan kivaa, että oma sijoitus on siellä kärjessä, mutta eipä siinä sitten muuta olekaan. Maanantaisin voi jännittää, että mikä on sijoitus tällä viikolla. Siitä tietää, että miten kannattaa jatkaa tätä blogia. Jos on tasaista niin sitten vaan jatkaa samalla tavalla päivä kerrallaan eteenpäin sen enempää miettimättä ja panostamatta. Niin se vain menee.

Viikonloppu on mennyt nopeasti töitä tehdessä ja vielä olisi neljä päivää töitä edessä. Taidan alkaa nyt lopetella tältä erää ja rentoudun hetken ennen nukkumista.

Hyvää yötä teille ja nähdään!

-Sanna-

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään