Vihdoinkin kouluun!
Pari hellepäivää elokuussa ja jo kansa huutaa koululaisia kesälomalle. Siellä ne murkut sitten nukkuisivat aamupäivään, kun pitkin yötä rellestäisivät somessa ja ulkona. On harvinaisen vaikea perustella koulujen kesäloman loppua kahden ja puolen kuukauden jälkeen. Siinä huutaa tuuleen, jos pyytää ihmisiä ajattelemaan myös lapsia. Liike-elämän tarpeisiin vedoten kansa nousee barrikaadeille puolustamaan elokuista kesälomaa ja pitäisi […]