Mennää uimaa!
Kolean kesän heinäkuu on kohta lopuillaan, eikä merivesi ole kunnolla lämmennyt vieläkään. Eipä ole tehnyt mieli uimaan. Lapsuuteni aurinkoisina kesäpäivinä meressä oltiin tuntitolkulla, liottiin niin, että lopulta hampaat kalisivat ja sormet olivat aivan kurttuiset ja valkeat. Pyyhkeen alla auringossa kroppa lämpeni nopeasti, ja sitten mentiinkin kotiin syömään. Ne, joilla ei ole omaa tai kaverin rantaa […]