Audinainen

 

Audi_Daughter17.jpg

 

Kannattaako firman ottaa kantaa ajankohtaisiin yhteiskunnallisiin asioihin? 

Oma mielipiteeni: kyllä vaan. Mutta kannattaa miettiä hyvin tarkasti sen tekeminen. Näin teki automerkki Audi, joka julkaisi juuri Super Bowl
-mainoksen. Mainos käsittelee miesten ja naisten välistä palkka-eroa. 

 

https://youtube.com/watch?v=G6u10YPk_34

 

“I think anytime you touch on a topic that is part of our cultural conversation,” Angelo says, “you’re going to get many opinions associated with that. … We’re a brand that believes in progressive actions. Those progressive actions cause conversations and that’s good because it puts our brand at the center of that.”

Loren Angelo, vice president of marketing for Audi of America.

 

—-

 Läheltä liippaavaa aihetta olen pohtinut jo vuonna 2015:

Voiko työelämässä elää omien periaatteidensa mukaisesti?

 

—-

 

Feminist commercian from Audi. 

 

 

 

puheenaiheet uutiset-ja-yhteiskunta
Kommentointi suljettu väliaikaisesti.