Nerokasta: Retail therapy

 

Näyttökuva 2016-12-08 kohteessa 20.30.15.png

 

 

Mitä ihmiset googlettaa eniten? Ongelmiin ratkaisuja, tietty. 

Usein ne on parisuhdeongelmia. Tai perheongelmia. 

Ikea, tai siis Iksun nerokas mainostoimisto, teki mahtavan kamppiksen, jossa nimettiin tuotteita siis näiden googlehakujen nimillä. 

 

 

ikea_retail_therapy2_0.jpg

 

My son plays too much computer games -kysymykseen sakset tosin on aika karu vastaus 😀 Muutoin: nerokas kampanja. 

 

 

 

Hitto vie, taas pääsee kertomaan täällä siitä, miten me vähän kadehditaan ruotsalaisia kun ne on aina niin saakelin kekseliäitä. 

 

—-

 

This Ikea Retail Therapy campaign is just genious!

 

Kommentit (5)
  1. diddelidoddeli
    9.12.2016, 14:07

    EIKÄ! Ihan mahtava. En ois osannu oottaa Ikealta, en pitäny sitä ollenkaan näin nokkelan ovelana.

    1. Joo, tää oli kyllä nokkela veto 😀

      Tykkäsin myös tästä Ikean mainosfilmistä: 

  2. Voispa tästä tykätä sata kertaa. Ihan paras! Kyllä ne ruotsalaiset vaan keksii kaiken..

    1. Niinpä! Hiton ruotsalaiset 😀

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *