Viime aikojen asioita

 

 

IMG_3645.JPG

 

Viime aikojen asioita:

– Olin gastronomiamessuilla, jossa söimme niin pahan lounaan, ettei siitä tarvinnut maksaa.

– Samalla viikolla toivoin olevani itsevarma amerikkalainen, joka voi tilata ilmekään värähtämättä itselleen lasten annoksen, koska ei ole kovin nälkäinen. Minä kun en edes kehtaa kysyä voisiko toastin kanssa tulevat sipsit korvata salaatilla, koska en halua olla vaikea asiakas.

– Pukeuduin nahkahousuihin, koska sain viime tingan kutsun Halloween-bileisiin, jossa oli asupakko. Meikkasin enemmän kuin koskaan, sidoin päähäni huivin  ja tavatessani ystäväni bileissä, hän kysyi miksi näytän ihan samalta kuin aina. Note to self: kukaan ei kiinnitä muiden ulkonäköön kovinkaan paljon huomiota.

– Olisin halunnut pyytää erästä portugalilaista miestä katsomaan suomalaista elokuvaa, mutta koska olen niin suomalainen, en vaan uskaltanut.

– Ostin Ikeasta pakasteröstiperunoita ja söin ne kaikki kolmessa päivässä. 

– Havainnoin myös sen, että Ikeasta saa 24cl viiniä hintaan 1,25€. Viiniä? Ikean ravintolasta? Kaikkea sitä. 

 

IMG_3644.JPG

 

– Olin postaillut eräällä viikolla ihan liikaa viinikuvia instaan ja tajusin vasta torstaina, että olisin voinut kuvatekstittää ne kaikki ”Doing research for designing a wine label”, koska oikeasti suunnittelin viinietikettiä. 

– Olin aivan täysin unohtanut puolivuotisen kesän aikana miten käsittämättömän kylmä sisällä onkaan talvella. Muistin sen sellaisena iltana kun pukeuduin kahteen villapaitaan ja tuplavillasukkiin lämmittäessäni käsiä kiehuvan vesikattilan yllä. Tästä se taas lähtee.

 

IMG_3152.JPG

 

—-

 

Life lately. 

 

 

Suhteet Oma elämä

Vihreä Tauko

 

23469158_10155527694944584_1932074921_o copy.jpg

 

Ai lempiväri, no ei minulla kai ole sellaista, sanon aina jos kysytään.

Sitten jos joku tulisi tarkastuskäynnille kotiini, löytäisi vaaterekin, jossa on vain mustavalkoisia ja vihreitä vaatteita. Siinä ne suosikkivärit kai sitten on, jos nyt on ihan pakko sanoa.

 

23468351_10155527689829584_955411581_o copy.jpg

23484664_10155527690209584_1884902891_o copy.jpg

23484853_10155527690039584_1028248867_o copy.jpg

23469424_10155527695709584_1188364528_o copy.jpg

23484484_10155527690174584_1141952462_o copy.jpg

 

Tässäpä juuri sellainen asu, jossa yhdistyy monta suosikkiasiaa: mustavalkoinen ja vihreän suosikkisävy. Sekä lisäksi tärkeä ekologinen juttu, nimittäin kierrätysmateriaalien käyttö.

Takkini on suomalaisen Tauko-merkin, joka on vastuullinen ja ekologinen vaatemerkki. Taukon tuotteet valmistetaan Suomessa ja Virossa käyttäen kierrätysmateriaaleja. Takki tuntuu silkkimäiseltä, mutta materiaali on konepestävää kierrätettyä polyesteriä. Kätsy käyttövaate siis.

 

Takki Syli-jacket /Tauko* Kengät Otherstories Toppi Poola Kataryna Farkut Monki

 

—-

 

*saatu Tauko:lta. Kiitos!

 

—-

 

In these pictures I´m wearing Syli-jacket from a Finnish brand called Tauko.
Tauko uses recycled materials and all the clothes are designed and manufactured in Finland and Estonia.

Real more about Tauko here.

Jacket Syli-jacket /Tauko* Shoes Otherstories Top Poola Kataryna Jeans Monki

Muoti Päivän tyyli