Uunifeta

Tiina esitteli Fanni&Kaneli-palstalla aivan ihanan fetaruoan ja hurahdin kyseiseen herkkuun niin, että sitä on nyt tehty kaksi kertaa muutaman päivän sisällä!

img_4203.jpg

Fetahan on jo itsessään aivan ihanaa herkkua ja tämä uuniversio nousi kyllä heti suosikkiruoakseni, ah! lisäksi se on helppoa ja jos lähes kokonaisen fetan syö, niin vatsakin tulee mukavasti täyteen 😉 nimim. kokeiltu on

img_4205.jpg

Ostin siis fetapaketin, päällystin fetan tomaattipyreellä, oreganolla, sitruunamehulla, silputulla punasipulilla ja ripauksella oliiviöljyä. Noudatin siis hyvin pitkälti Tiinan reseptiä, mutta kapriksia ja tomaatteja en laittanut.

Annoin fetan paistua uunissa folioon käärittynä n. 20minuuttia.

img_4207.jpg

Tarjoilin fetan salaattipedillä, jonka olin raikastanut sitruunamehulla.

Tässä on kyllä ehdottomasti tämän kesän suosikkiherkku!

Hyvinvointi Ruoka ja juoma Liikunta

Sinisimpukat

Olen jo pitkään halunnut kokeilla sinisimpukoiden tekoa kotikeittiössä ja nyt sain vihdoin kerättyä tarpeeksi rohkeutta ostaakseni niitä.

Löysin nopean ja herkullisen reseptin Isyyspakkaus-palstalta.

Noudatin reseptiä muuten, paitsi en laittanut kastikkeeseen fenkolia ja lorottelin kermaa aika reilusti 😉

img_4093.jpg

Olipa hyvää ja ennen kaikkea helppoa!

img_4095.jpgInnostuin simpukoista niin, että niitä lähti pussillinen matkaan myös seuraavana päivänä tukusta!

Koti Ruoka ja juoma