Tyttöjen juttuja lahden toisella puolen
Huomasin jokin aika sitten etten ole käynyt Tallinnassa pitkään aikaan, ainakaan kolmeen kuukauteen. Jo yhden yön reissu eteläiseen naapurivaltioomme tuo joka kerta piristävän tuulahduksen. Niin lähellä, mutta niin erilainen – jaksan aina, useimmiten ihaillen ihmetellä Viron ja Tallinnan menoa. Tyttöjen höpsöttelymatkastakin on jo tovi, joten tämä reissu tulee enemmän kuin tarpeeseen. Näitä ihaNaisia tulee etenkin […]