Kuherruskuukausi ohi?
Takana on nyt kuusi viikkoa, lyhyt tauko ja jälleen kaksi viikkoa yhteiseloa. Alku oli kovin auvoinen. Kaikki sujui kuin leikiten, elämä oli ihanaa! Juuri mitään vastoinkäymisiä en kohdannut, yhteiselo oli lähes yhtä auringonpaistetta. Viime aikoina yhteiselo on kuitenkin hieman rakoillut. Eikö tämä kaikki ollutkaan pelkkää mansikoita ja vaahtokarkkeja? Enkö ollutkaan löytänyt täydellistä ja virheetöntä kumppania […]