Entäs jos tänä vappuna ei olekaan +25 astetta?
Vappuaaton aamuisin olen monesti käynyt kävelyllä nauttien heräävistä auringonsäteistä. Olen pukenut heti aamusta bikinit päälle ja painunut pihalle. Vappuaattona olen monesti viettänyt koko päivän altaalla. Olen saattanut hakea juhlan kunniaksi välillä jonkun cocktailin baarista ranneketta näyttäen ja kilistänyt hyvän ystävän kanssa. Lounaaksi olen yleensä nauttinut munakoisoa ja muita ihastuttavia vihanneksia ja kasviksia vaikkapa kanan kanssa. […]