Talvikuntoon!
Oletko sinä kesä- vai talvi-ihminen? Pidätkö valosta ja auringosta? Vai nautitko enemmän pimeydestä? Pidätkö siitä, että on lämmin vai oletko enemmän kylmän ystävä? Entä miten käy aktiivisuustasojesi? Oletko virkeämpi ja energisempi kesällä vai talvella? Itse olen huomattavasti enemmän kesäihminen. Nautin valosta ja lämmöstä. Saan energiaa auringosta ja jaksan paljon paremmin. Odotan aina vähän kauhulla syksyä […]