Matkailuhylly

p6031224.jpg

p6031226.jpg

p6031231.jpg

Saatiin vihdoin ja viimein jotakin seinälle! Nimittäin meidän ihanat String Pocket hyllyt, joiden paikkaa ollaan arvottu jo jonkin aikaa. Olin jo kiikuttanut ne yläkertaan makuuhuoneeseen asentamista odottamaan, mutta eilen kannoin ne sitten taas takaisin alakertaan kun päädyimme laittamaan ne olhuoneen nurkkaan.

Koko koti on jostain syystä päässyt räjähtämään ihan kamalaan kaaokseen, johtuen osittain siitä, että ollaan lähinnä juostu töissä koko toukokuu eikä kodille olla ehditty tekemään juuri mitään. Tavarat on hujan hajan tasoilla ja lattiallekin on ilmestynyt jotain omituisia nyssäköitä. Sen sijaan, että olisin ryhtynyt systemaattisesti siivoamaan koko kotia, päätin nyhrätä meidän pockettien kanssa. Haluan uskoa vahvasti siihen, että yksi kiva nurkkaus voi aikaansaada järjestyksen ja siisteyden leviämisen koko muuhun kotiin.

p6031227.jpg

p6031228.jpg

Hyllyille pääsi paraatipaikalle koreilemaan meidän matkamuistoja sekä matkaoppaat. Minusta on ihana katsella matkaoppaiden kansia ja muistella missä kaikissa paikoissa sitä onkaan käynyt (ihan joka kohteesta ei sentään opasta ole). Laskeskelin, että hyllyiltä löytyy matkamuistoja seitsemästä eri maasta ja neljältä mantereelta.

 

p6031236.jpg

Siinäpä ne nyt ovat, sohvan kaverina nurkassa. Etukäteen jännitin toimiiko noin kahdelle seinälle sijoitettuna, mutta mielestäni siitä tuli aika kivan näköinen. Tykkään myös siitä, että toinen hylly on räiskyvämpi ja toinen vähän rauhallisempi. Kunhan jostain bongaan, vaihdan viherkasville kultaisenvärisen ruukun. Lintukuvillekin oli etsinnässä kullanväriset kehykset, mutta koska olin tosi kärsimätön ja halusin kuvat hetipaikalla seinälle, tyydyin valkoisiin. Ne voisi ehkä myöhemmin sprayata kultaisiksi… Niin ja by the way tuohon mustan laatikon ja A-kirjaimen tilalle on hakusessa sivupöytä ja jalkalamppu!

Hyvinvointi Sisustus Mieli Matkat

Omilla portailla istumisen merkitys

IMG_2016.JPG

Tämä oman talon omistaminen on edelleenkin uusi juttu ja pikkuhiljaa sitä tässä sisäistää. Kerrostalossa majaillessamme ja taloa etsiessämme haaveilin siitä, että istun oman taloni portailla lämpimänä kesäisenä aamuna kuppi kahvia seuranani. Nyt se on mahdollista. Aamukahvia en ole portailta vielä nauttinut, mutta on niillä jo muuten vaan istuttu. Kuten esimerkiksi juuri viimeksi eilen, jolloin pyysin miestäni nappaamaan todistusaineistoksi kuvan. Terkut täältä portailta teille. Elämä on ihanaa ja aion jatkaa tässä hattarakuplassa eloa niin pitkään kuin suinkaan mahdollista (varmaankin tämän kauniin kesän ajan kunnes joku osa talosta hajoaa tai pihatyöt alkaa nyppimään).

Hyvinvointi Sisustus Mieli Ajattelin tänään