Aalloissa aina mä uin

Taas satamassa odottamassa laivaa. Piti tulla vieraita mutta vieras sairastui. Toisaalta hyvä niin, halusin itsekin kotiin perhesairastapauksen vuoksi. Visbyssä tuulee hurjasti. Rantapromenadilla ei voi kävellä, ainakaan ilman sadekamppeita, muuten meri kastelee tyrskyillään. Merellä on kuulemma rauhallisempaa, toivotaan niin. Koiralla taitaa olla jonkinlainen mahatauti as it is, ei taida reppana kaivata yhtään enempää pahaaoloa aaltojen takia. 

IMG_5012.JPG

 

Kamaakin meillä on kauheasti, perästävedettävä painaa tonnin, iso reppu ja pari sekalaista nyssykkää. Operaatio asunnonvaihto on täydessä vauhdissa. Ensin kaikki Tukholmaannja sitten takaisin… Smidigt värre. 

Suhteet Oma elämä

Hyvinvalvottu yö

Että onkin harvinaisen ruusuinen olo. Illalla ei tullut uni. Huolestutti vaikka isällä olikin rytmi palannut, vointi kohonnut ja hän pääsi puoliltaöin kotiin. Ajatukset vaan kiersivät ympäriympäriympäri päässä.

Koira oli nukkunut koko illan sylissä rauhaisasti vain ollakseen levoton sekin koko yö. Tuli sänkyyn, hyppäsi pois. Käveli ympäri pientä asuntoa. Oksensi. Halusi ulos. Halusi sisään. 

Minä nukahdin seitsemän maissa, koira ei silloinkaan. Nyt ollaan molemmat hereillä, minä pakkaan ja juon saavikaupalla kahvia. Koira haluaa taas ulos. Kai sillä on vatsa sekaisin. Tai sitten se vaan aistii minun levottomuuteni. 

Hur som, parempaa perjantaita teille!

IMG_5011.JPG

Hivenen on kalpeanoloinen tuo naama, pitäisköhän tarttua meikkisutiin? Ei jaksa vanha valvoa. 

Suhteet Oma elämä Ystävät ja perhe