Punahuuli – mattaversio

Sain joululahjaksi Kat von D-huulipunam Everlasting liquid lipstick. Oma toive, mies metsästi kuulemma ”ympäri kaupunkia”. Kiitos, kulta. 

Sävy on punainen, ihan puhtaan tummanpunainen ”Outlaw”. Olen melko huono käyttämään huulimeikkiä, menen melkein huulirasvalla eteenpäin muuten punani ovat aina rehellisen punaisia. Tämä kiinnosti kun luin siitä kehuja muistaakseni Erikan Nude-blogista. Mattaa punaa minulla ei ole ennen ollutkaan. 

Yllätyin hiukan pakkauksesta, ennen levittämistä puna mielsin tuotteen tavalliseksi huulikiilloksi. Tämä mielikuva kyllä katosi käytössä, heti levittäessä puna liimaantui huuliin jättäen kiiltävän, peittävän värin joka muuttui mataksi sekunneissa. Wou! Tällaista en ole ennen kokenutkaan. Pysyvyys on aivan huippuluokkaa, juomalasiin jää tuskin mitään jälkiä ja väri kestää pienellä korjailulla koko työpäivän. Lämmin suositus!

IMG_5250.JPG

IMG_5251.JPG

IMG_5252.JPG

Kuvat eivät ole kovin läheltä / hyvät, toivottavasti näistä on kuitenkin jotain apua!

Muoti Meikki Päivän tyyli

Maailman pisin kauppalista

Vietin juuri lounastuntini suunnitellen uuden vuoden-menyytä. Siitä ei tullut mitenkään ihmeellinen, poikkeamme valtavirrasta ja skippaamme periruotsalaisen ”hummeria ja häränfileetä”-juhlapöydän. Shampanjaa toki juomme! Vietämme vuodenvaihteen mökillä ja näyttäisi siltä, että miinusasteita tulee muutama eli juoksevan veden ruoanlaiton yhteydessä voi unohtaa. 

Ajattelin vetäistä grillin esiin ja hiillostaa lohta, sille sopii seuraksi helppo kaakkoisaasialaisvaikutteinen kylmä nuudelisalaatti. Uuden vuoden päivänä leivon parhaita brioche-sämpylöitä niin pääsemme hampurilaisten kimppuun. Sopivaa krapularuokaa 🙂 

Mies lupasi käydä kaupassa, koska hänen arvionsa mukaan ostettavaa ei ollut niin kovin paljon. Kiitos, kulta, arvostan tätä mutta sorry, kauppalista on pitkä kuin nälkävuosi… Mökillä kun ei näin talvella ole mitään ja jääkaappikin on pois päältä. Ihanaa kun uhraudut!

IMG_4723.JPG

IMG_4724.JPG

 

Koti Ruoka ja juoma