Lomalla on parasta vapauden tunne

Tänään sain aamulla nukuttua jopa klo 6.00 asti. Kuuntelin kirjaa ja värittelin tämän kuvan. Siinä on kylpyhuone kuin jossain hienossa hotellissa. Minun wc/suihkuhuone ei tuolta näytä kylläkään. Ehkä taas joskus menemme miehen kanssa treffeille johonkin kivaan hotelliin tai jopa matkalle ulkomaille. Se on sitten joskus taas, kun on sen aika.

Aamupalan syötyäni katsoin CMorelta Maria Kallion uusimman jakson. Ehkä vähän vaisuja ovat nämä uudet Maria Kalliot. Mutta Elena Leeve sopii kyllä Mariaksi. Tämän jälkeen tein pikasiivouksen, koska halusin, että on vähän siistimpää. Siivouksesta tulikin sitten mieleen, että minäpä siivoan ensi viikolla vähän perusteellisemmin niin sitten pärjää taas pitkän aikaa pelkällä pikasiivouksella. Aloitan keittiöstä maanantaina. Ja sitten vähän kerrallaan eteenpäin niin, että sunnuntaina koko kämppä on siivottu. Samalla voisin karsia tavaraa niin, että vien jotain kirpputorille myytäväksi.

Ennen lounasta kävin tekemässä 8000 askeleen kävelylenkin. Se teki hyvää. Lenkin jälkeen söin ja katsoin Netflixiä. Oli hyvä vähän huilata. Ennen päiväkahvia tein keppijumpan, joka tuntui kropassa hyvältä.

Kahvin juotuani löhöilin kirjaa kuunnellen ja sitten jo pojat tulivatkin kylään. Laitoin meille nakkikeittoa. Se maistui. Kävimme yhdessä kellarissa ja otimme mukaamme kirpputorille vietävää tavaraa. Ja pojat veivät mukanaankin jotain omia tavaroitaan. Hyvä niin. Ison muuttolaskun kokonaan maksaneena en halua, että seuraavassa muutossa on liikaa tavaraa mukana. Äkkiä vaan myyntiin kaikki niin eivät pilaannu kellarissa. Enkä oikeastaan ajattele tässä sitä, että saahan niistä rahaa.

Juuri nyt ei väsytä niin ehkä voisin vielä katsoa vähän Netflixiä ja mennä sitten nukkumaan. Huomenna ehtii sitten taas tehdä kaikenlaista kivaa ja hyödyllistä ja treffitkin lähenee. Ihanaa, kun saa olla ihan vaan oman aikataulun mukaan ja tehdä mitä itse haluaa. Se on vapautta!

Hyvää yötä ja nähdään!

-Sanna-

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään

Aikaa on

Kolmantena lomapäivänä sitä jo huomaa, että aikaa on. Heräsin tänään jo ennen klo 4.00. En saanut unta enää. Aloinkin sitten kuunnella kirjaa ja väritellä. Aamupalan syötyäni maksoin laskuja ja tein kauppalistan. Kävin kaupassa ja ostin itselleni kahdet sormikkaat. Sain niistä -15 % alennuksen, koska Prismassa menossa asiakasomistajapäivät. Lisäksi ostin tietty ruokaa. Voisikin tässä vaikka loman aikana julkaista kauppakuitit viikon ruokaostoksista. Se on helppoa, koska minulla käytössä s-sovellus, johon saan kaikki kuitit, kun vaan muistan heiluttaa bonuskorttia. Kiinnostaisiko tämä?

Muuten tänään olen ollut kotosalla. Tosin kävin katsomassa vanhempiani ja sen jälkeen vielä pienellä kävelyllä. Katselin aika monta jaksoa Good Witch sarjaa Netflixistä. Aikaa kun on.

Viestittelin miehen kanssa koko päivän ja illalla päätettiin, että minäpä lähden taas viikonloppuna hänen luokseen. Mies lupasi tarjota ruoat, joten miksen menisi. Ei minulla täällä kotonakaan mitään ihmeellistä tekemistä ole. Kaksin on kivempaa.

Loma jatkuu ja nyt voisi mennä hammaspesuille ja nukkumaan. Jos ei huomenna heräisi ihan niin aikaisin kuin tänään.

Hyvää yötä ja nähdään!

-Sanna-

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään