Pirteämpää oloa tänään

Eilen tosiaan simahdin ihan täysin tätä blogia kirjoittaessani. Vielä aamullakin oli nuupahtanut olo. Ja mistä tämä sitten johtui? Luulisi minun olevan pirteä, kun olen lomalla.

No, eilen minulla oli aamusta alkaen kutinaa silmissä ja ajattelin kokeilla, että auttaako allergialääke tähän vaivaan. Auttoihan se toki, mutta lääke teki minut myös erittäin väsyneeksi. Samoin kävi viimeksi, kun kerran kesällä otin allergialääkkeen. Ja cetirizin oli kyseessä. Sillähän on tiettävästi väsyttävä vaikutus useisiin ihmisiin. En ole siis ainoa. Tämä on hyvä tietää.

Mietin myös, että mille nyt niin allerginen olen. Tänään taas ei ole ollut mitään oiretta. Nyt ei vissiin kuki enää mikään. Eikä täällä asunnossakaan kai nyt niin pölyistä ole. Imuroin kyllä aamupäivällä ja vaihdoin lakanat. Outoa.

Tänään olen tehnyt kaikkea itselleni hyödyllistä ja tietty vähemmän hyödyllistäkin. Nyt on loma ja silloin omat asiat edistyvät. Se tuntuu hyvältä. On aikaa itselle ja vähän muillekin.

Hyvää yötä ja nähdään!

-Sanna-

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään

Ekan lomapäivän tunnelmia

Tämä päivä on kulunut nopeasti. Heräsin aikaisin, löhöilin, katsoin salkkareita, kävin kaupassa ja tein kaikkea, mitä muutenkin vapaalla. Juuri nyt on jo vähän väsynyt olo ja kohta jo nukkumaan menen.

Ihanaa tosiaan on olla ihan näin vaan ominpäin eli niin kuin itse haluaa. Tällä viikolla ei ole juuri mitään menoja. Saan vaan olla omaan tahtiini sopien. Toki aina vähän jotain on sovittuna ja se on ihan hyvä juttu.

Mulla ei siis ole mitään kirjoitettavaa tänään ja olen ihan väsynyt, joten lopetan tänään tähän ja menen nukkumaan. Väsymys. Nukahdin jo tätä kirjoittaessani. Tuli monta riviä z-kirjainta äsken.

Mutta siis hyvää yötä ja nähdään!

-Sanna-

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään