Mulla tosiaan on loma

Tänään olen oikeasti alkanut tajuta, että minulla on loma. Nyt oli vapaa viikonloppu, mutta huomenna alkaa ihan oikea loma. Ja vieläpä ihan kaksi viikkoa kestävä. Ihanaa!

Palasin tänään kotiin miehen luota. Oli kyllä kiva käydä hänen luonaan ja tajuta taas, kuinka paljon hänestä tykkään. Ja että hänkin tykkää minusta. Yhdessä on aika hyvä olla. Tuli syötyä ihan liikaa, katsottua Rahapajan uusia jaksoja ja oltua lähekkäin.

Rahapajan viisi uutta jaksoa olivat ihan jänniä ja jäimme odottamaan 5. kauden loppujaksoja, jotka vissiin ilmestyvät joulukuun alussa. Niitä odotellessa pitää valita jokin uusi sarja yhdessä katsottavaksi.

Kuljin tänään taas ratikalla rautatieasemalta Pyynikintorille. Kätevästi ehdin siitä sitten jatkoyhteyteen. Täytyykin aina valita ratikka silloin, kun siitä on minulle hyötyä.

Kotiin tultuani olen taas tehnyt kaikkea itselleni tyypillistä. Pesin pyykkiä, kuuntelin kirjaa ja joogasin. Ruoan suhteen palasin heti taas nykyiseen ruokavaliooni. Kun tekee niin ei haittaa yhtään, vaikka ruokavaliosta joskus poikkeaisikin. Olipahan vähän vaihtelua minunkin elämässäni. Eli ei aina sitä samaa. Jokainen meistä tarvitsee aina välillä vähän jotain erilaista eloa ja oloa.

Nyt jo vähän väsyttää, joten taidan mennä kohta nukkumaan. Hyvää yötä ja nähdään!

-Sanna-

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään

Palautuminen on hyvässä vaiheessa

Tänään heräsin ilman herätyskelloa jo klo 5 aikaan aamulla. Vähän aikaa pyörin sängyssä ja totesin, että uni ei enää tule. Sitten olikin jo aika nousta ylös sillä lähdin aamupäivällä miehen luo kyläilemään.

Söin, join kahvia ja ehdin tehdä rentouttavan joogankin. Olen huomannut, että tarvitsen joka päivä näitä jumppia/joogia. Kroppani tarvitsee niitä pysyäkseen tyytyväisenä. Ja kyllä ne mieleenkin vaikuttavat. Niitä siis kannattaa tehdä aina, kun on aikaa.

Ajoin tänään ekaa kertaa ratikalla. Menin pyynikintorilta rautatieasemalle ratikan kyydissä. Tykkäsin. Ei ole aiemmin tullut mentyä, koska ratikka ei auta minua pääsemään töihin. En pääse sillä tarpeeksi lähelle.

Tulin miehen luo. Söimme pizzaa. Minä en jaksanut syödä entiseen tahtiin. Maha on pienentynyt. Ollaan sitten vaan oltu. On kivaa olla ihan vaan näin lähekkäin kuin nyt.

Tänään on huomattavasti rentoutuneempi olo kuin eilen. Huomenna jatkuu vielä palautuminen. Sitten olen valmis aloittamaan virallisen loman.

Hyvää yötä ja nähdään!

-Sanna-

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään