Joskus vaan väsyttää

Näin kolmannen iltavuoron jälkeen voin sanoa, että kyllä jo väsyttää. Mielestäni kolme samaa vuoroa peräkkäin on ihan maximi. Menen siis ihan mielelläni huomenna aamuvuoroon, vaikka se tarkoittaa tosi aikaista heräämistä. Mutta, kun pääsee liikkeelle niin kyllä se päivä siitä nopeasti menee eteenpäin ja töiden jälkeen on taas omaa aikaa.

Huomenna aion tehdä taas kaikkea, mistä nautin. Joogaan, katson telkkua ja kuuntelen kirjaa. Niiden avulla rentoutuu ja palautuu. Ja jaksaa taas paremmin mennä kohti lomaa. Huomaan itsessäni, että juuri ennen lomaa tulee aina se pahin uupumus, kun ei enää millään jaksaisi mitään. Mutta kyllä minä silti aina hommani hoidan. Se on selvä!

Nyt nukkumaan, jotta jaksaa huomenna tehdä taas kaikkea!

Hyvää yötä ja nähdään!

-Sanna-

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään

Perjantai-illan huumaa

 

Minun perjantai-iltani kului töissä. Olin 1h 15 min pidempään töissä, koska jonkun piti. Ja minun listaani se tällä kertaa sopi. Tämä ei ollut minulle iso asia. Maanantaina lähden tuon saman ajan verran aikaisemmin pois. Silloin se tuntuu ihanalta, kun on vielä seuraava päivä vapaakin. Näin sitä mennään koko ajan lähemmäksi lomaa.

Kaupungilla oli todella paljon ihmisiä liikkeellä. Terassit ihan täynnä. Huolestuttavaa, koska koronaluvut nousussa Pirkanmaalla. Itse kävin bussia odotellessa Hesburgerissa. Söin pienen kasvishampurilaisen ja join mustikka smoothieta sekä teetä. Tee tosin jäi vähän kesken, kun piti mennä bussiin. Ensi kerralla sitten vain pieni tee.

Koska söin bussia odotellessa iltapalan niin on tämä postauskin valmis ennen puolta yötä. Hyvä niin.

Aamulla särki herätessä päätä. Menkoista johtuvaa joka kuukautista vaivaa minulle. Otin Panadolia aamulla ja tein niskahartiajumpankin. Särky meni ohi illan aikana. Nyt ei siis särje enää.

Menenkin tästä heti taas nukkumaan. Hyvää yötä ja nähdään taas!

-Sanna-

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään